خبرگزاری کار ایران

سیروس دین محمدی در گفت و گو با ایلنا:

پورحیدری قهرمان حذفی شد اما چون قهرمان لیگ نشد برکنارش کردند/ دیاباته باشد یا نباشد هیچ فرقی نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۴۵۸

استراماچونی این انتظارات را برآورده نکرده و خودش هم حاشیه ساز بوده است

به گزارش ایلنا،سیروس دین محمدی پیشکسوت تیم استقلال معتقد است به اندازه کافی به استراماچونی وقت داده‌اند چرا که 5 هفته فرصت زیادی برای مربی در تیمی مثل استقلال است و اگر آبی پوشان تهرانی در بازی مقابل گل ریحان  نتیجه نگیرند یا باشگاه باید به تیم شوک بدهد و سرمربی را برکنار کند یا خود استراماچونی استعفا بدهد و از استقلال برود چون انتظارات از او بالا بود .

فکر می‌کنید استراماچونی جای محکمی در استقلال دارد؟

 

با این شرایط خیر و اگر مقابل گل ریحان در جام حذفی هم نتیجه نگیرد برای استقلال فاجعه است و اصلا عملکرد خوبی نیست و باید یک شوک خوب به تیم بدهند.

یعنی استراماچونی را برکنار کنند؟

بالاخره شوک همین است و نمی‌شود که بازیکنان را بیرون کرد. یا باید استراماچونی یک سری از بازیکنان را بیرون کند یا خودش برود. در استقلال 5 بازی بیشتر به کسی فرصت نمی‌دهند و یا باید استراماچونی را کنار بگذارند یا خودش استعفا بدهد و برود. خدابیامرز پورحیدری در جام حذفی قهرمان شد و چون در لیگ نایب قهرمان شده بود او را برکنار کردند یا مظلومی سهمیه آسیا گرفت و برکنارش کردند و الان به استراماچونی خیلی فرصت داده‌اند و اگر چیزی داشت تا الان رو می‌کرد. از استراماچونی خیلی انتظار داشتیم و باید خودش را کنترل می‌کرد اما با صندلی پرت کردن تیم را به حاشیه برد.

غیبت یک ماهه شیخ دیاباته برای استقلال مشکل ساز نمی‌شود؟

 

دیاباته باشد یا نباشد هیچ فرقی نمی‌کند. من که بازی او را نپسندیدم و به عنوان یک مربی یا کارشناس می‌گویم بود و نبودش فرقی ندارد.

میلیچ که استراماچونی روی جذب او خیلی تاکید داشت را چطور دیدید؟

به نظرم تیموری را حفظ می‌کردند خیلی بهتر از میلیچ بود چون چیز خاصی از او ندیدم که به عنوان یک دفاع چپ کلاسیک نفوذ کرده و سانتر کند. به نظرم خارجی‌های استقلال کیفیت خوبی ندارند و با نظر چه کسی جذب شده اند؟ آنهایی که فیلم این بازیکنان را دیده‌اند و جذب شان کرده‌اند بیایند و جوابگو هواداران باشند. آنهایی که چنین بازیکنانی را جذب کرده‌اند چرا الان پنهان شده اند؟ هوادار گناه دارد و باید جواب آنها را بدهند. ما دلمان برای هواداران می‌سوزد و این هواداران را با چه زحمتی کردیم و الان هواداران فقط زجر می‌کشند چون استقلال نه خوب بازی می‌کند و نه نتیجه می‌گیرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز