خبرگزاری کار ایران

استراماچونی:لیگ ایران یکی از سخت‌ترین لیگ‌های آسیاست/از هواداران به خاطر باخت در دربی معذرت خواهی می کنم

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۹۰۳

سرمربی تیم استقلال تهران درخصوص باخت در دربی و بازی با ذوب آهن صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، آندره‌آ استراماچونی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: بهتر از من می‌دانید که بازی استقلال و پرسپولیس یکی از مهمترین هم در لیگ برتر و هم برای تمامی طرفداران مهم ترین بازی سال است همگی ما بابت نتیجه‌ای که در دربی گرفتیم، ناراحت  هستیم. 

استراماچونی ادامه داد: از هواداران استقلال بابت اینکه نتوانستیم نتیجه خوبی تقدیم آنها کنیم معذرت خواهی می‌کنیم، همان‌طور که به بازیکنانم گفتم، نگرش من همان نگرشی است که به آن‌ها تأکید کرده‌ام. بلافاصله بعد از نتیجه دربی ذهنمان را از دربی خارج و به دیدار بعدی فکر کردیم. ما فردا بازی بسیار سختی برابر یکحریف سرسخت داریم. ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی تیم است و مربی خیلی خوبی دارد.این تیم زودتر مسابقات را شروع کرده است، چون پیش از آغاز لیگ در رقابت های آسیایی حضور پیدا کرده بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درپاسخ به اینکه گفته می‌شود باشگاه به دنبال جذب مهاجم خارجی است، گفت: در مسابقات قبلی نتایجی گرفتیم که مستحق آن نبودیم و کمترین گلی که می‌توانستیم به ثمر برسانیم، زده‌ایم. الان پنجره نقل‌وانتقالات بسته است. به عنوان یک مربی الان فقط می‌توانم روی بازیکنانم تمرکز کنم. نمی‌دانم باشگاه آیا آگاه به بازیکنانی که آزادند، هست یا نه. طبیعی است که باشگاهی به بازیکنان آزاد توجه داشته باشد، اما این وظیفه باشگاه است و تمرکزم روی بازیکنان خودم است. چیزی که توانستم انجام بدهم، حمله با دو مهاجم به دروازه پرسپولیس بود و فردا نیز با دو مهاجم بازی خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه آیا فردا فرشید اسماعیلی و روزبه چشمی به میدان خواهد فرستاد گفت: فرشید اسماعیلی فردا قطعاً در ترکیب ما خواهد بود. روزبه چشمی به آمادگی صد در صد نرسیده است، اما می‌تواند بازی کند.

استراماچونی در خصوص تیم ذوب‌آهن اصفهان توضیح داد: اطلاعاتی از فصل قبلی تیم ذوب آهن ندارم، اما درباره دیدار آخرشان چیزی که دیدم این بود که آن‌ها با تک مهاجم بازی می‌کنند.منصوریان یکی از مربیان خوب  است و چیزی که از ذوب‌آهن انتظار داریم اجرای سیستم 1-2-3-4 باز از سوی این تیم است.

وی در واکنش به انتقادهایی که از مرتضی تبریزی می‌شود،عنوان کرد: مرتضی تبریزی بعد از عملکرد خوبش در ذوب اهن به استقلال آمد. و از او انتظار دارم همان عملکردی که در ذوب‌آهن داشت را در استقلال هم پیاده کند. البته بازی کردن در استقلال کار آسانی نیست، به خاطر اینکه رقابت سختی بین بازیکنان تیم وجود دارد. تبریزی از آن بازیکنانی است که برای‌شان مهم است که به موفقیت برسد و به استقلال کمک کند. بازیکنان باید از انرژی خودشان به بهترین شکل استفاده کنند، چون پس از بازی با پرسپولیس سه بازی سخت در مصاف با ذوب‌آهن، گل‌گهر سیرجان و گل ریحان خواهیم داشت.

آندره آ درمورد لیگ برتر فوتبال گفت: لیگ ایران یکی از سخت‌ترین لیگ‌های آسیاست، به خاطر اینکه بازی‌ها متعادل است.زیرا احتمال باخت در برابر هر حریفی وجود دارد و هیچ مسابقه آسانی نداریم. امیدوارم به خاطر همسان بودن مسابقات و اینکه عضوی از فوتبال ایران هستم، فدراسیون فوتبال سیستم کمک داور ویدیویی را به ما معرفی کند. ایران از سطح بالای فناوری برخوردار است و می‌تواند چنین امکانی را داشته باشد. معرفی کردن کمک داور ویدیویی برای تماشاگران نیز خوب خواهد بود.

استرا در پاسخ به اینکه سه بازیکن تیمش در چهار دیدار گذشته کارت قرمز دریافت کرده‌اند، در پایان گفت: شما یک سؤال از من پرسیدید که پس از صحبت درباره کمک داور ویدیویی بود. ما سه کارت قرمز در سه مسابقه دریافت کرده‌ایم  اما از نظر من دو بازیکن تیمم مستحق کارت قرمز نبودند گرچه به نظر داور احترام می گذارم. بنظرم  لیگ ما جالب خواهد شد اگر، فناوری کمک داور ویدیویی وارد ایران شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره تفاوت کیفیت داوران ایتالیایی و ایرانی و همچنین نوع امکانات لیگ این دو کشور در مقایسه باهم گفت: زمانی که در کشور یونان و چک درباره کمک داور ویدیویی صحبت کردم با موافقت روبه رو شد و از این سیستم استفاده کردند و سطح لیگ‌شان برا بالاتر بردند. در بازی با نقت مسجد سلیمان فرشید اسماعیلی مستحق کارت قرمز نبود و اگر سیستم کمک داور ویدیویی بود، شاید در دربی حضور داشت.اگر این سیستم وجود داشت، علی کریمی در دربی اخراج نمی شد.داور هم انسان است و ممکن است اشتباه کند. داور یک رهبر و لیدر در زمین است.کمک داور ویدیویی اما به داور در زمین کمک خواهد کرد.

استراماچونی در خصوص غایبان تیمش برای دیدار فردا مقابل ذوب آهن گفت: دیاباته به خاطر مصدومیت از ناحیه دنده در اختیار نداریم. فکر می‌کردیم میزان مصدومیت او کم باشد، اما تا تعطیلات لیگ به خاطر تیم ملی، او را در اختیار نخواهیم داشت. فرشید باقری نیز در بازی با فولاد خوزستان مصدوم شد. پزشکان روی او کار می‌کنند و نظر می‌دهند. اینها مصدومیت طولانی مدت برای بازیکنان است اما در خصوص سابیر بازیکنان پزشکان نظر خواهند داد.

آندره آ در پایان در خصوص تمایلش از برنده بازی امشب دو تیم اینترمیلان - لاتزیو گفت: چون از طرف باشگاه جریمه می شوم نمیتوانم حدس بزنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز