خبرگزاری کار ایران

مغانلو: تمام تلاشم را می‌کنم تا به آقای گلی لیگ برتر برسم / برای سه امتیاز مقابل فولاد بازی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۴۱۶

مهاجم تیم پیکان پس از برتری پرگل مقابل تیم ماشین سازی ابراز امیدواری کرد در بازی هفته پنجم برابر فولاد خوزستان هم به پیروزی دست پیدا کنند.

شهریار مغانلو در گفت و گو با ایلنا درباره برتری پرگل تیم پیکان تهران مقابل ماشین سازی تبریز گفت: بازی برای ما از هر لحاظ خوب بود و در هفته چهارم مزد سه بازی گذشته که از نظر تاکتیکی خوب بودیم اما نتیجه نگرفتیم را به دست آوردیم. برد 6 گله خیلی دلچسب بود و با احترام به تیم ماشین سازی ما خیلی دقیق و خوب بازی کردیم.

او ادامه داد: تیم ما به زمان نیاز دارد تا به آمادگی و هماهنگی کامل برسد. جا افتادن بازیکنان جدید در ترکیب زمانبر بود و یک مقدار هم بدشانس بودیم که چند هفته گذشته نتوانستیم به نتیجه دلخواه برسیم. خداراشکر که نتیجه پرقدرتی به دست آوردیم و نیاز مبرمی به آن داشتیم.

مهاجم تیم پیکان با بیان ماشین سازی تیم توانایی بود گفت: آنها سرمربی خوبی دارند و بازیکنان موفقی را هم در اختیار دارند. به نظرم دو گلی که در نیمه اول زدیم تمرکز آنها را بهم ریخت و ما هم توانستیم در سرعت بازی به خوبی از فرصت‌هایمان استفاده کنیم تا چنین نتیجه‌ای به دست بیاید.

آقای فصل گذشته لیگ دسته اول درباره این که به کسب این عنوان در لیگ برتر فکر می‌کند گفت: خوشحالم که در این برد من هم یک گل زدم و سهم داشتم. اول از همه به عنوان یک مهاجم دوست دارم در خدمت تیمم باشم و بتوانم در نتایج تاثیرگذار باشم و بعد از آن همه تلاشم را می‌کنم که به آقای گلی لیگ برتر دست پیدا کنم. البته زود است که بخواهیم با نتایچ چهار هفته بخواهیم دیگر رقبا را در نظر نگیریم اما به نظرم اینکه سیر صعودی داشته باشیم خیلی خوب است. 

مغانلو درباره اینکه بازی‌ پیکان پخش زنده نداشت عنوان کرد: واقعا این حیف بود بازی که 8 گل نداشت را هیچ بیننده‌ای از تلویزیون تماشا نکرد. یک بازی مردم پسند را ندیدند و امیدوارم که یک برنامه ریزی درستی انجام شود که بازی‌های ما هم پخش مستقیم داشته باشد.

بازیکن پیکان درباره رویارویی با پیکان در هفته پنجم گفت: پیکان تیم خوب و ریشه دار لیگ برتر است که بازیکنان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کرده است. آقای نکونام هم در این تیم سرمربیگری می‌کنند و نتیجه خوبی هم پیش از بازی با ما گرفتند. ما تمام سعی و تلاشم را می‌کنیم که سه امتیاز بازی را بگیریم و دست پر به تهران برگردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز