خبرگزاری کار ایران

برای کسب سه امتیاز به تهران می‌آییم

ناصری: دروغ چرا؟ دوست دارم مقابل پرسپولیس گلزنی کنم

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۶۵۳

مدافع تیم نفت آبادان دوست دارد مقابل پرسپولیس گلزنی کند.

عبدالله ناصری مدافع تیم نفت آبادان در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص شرایط تیمش پیش از دیدار مقابل پرسپولیس اظهار داشت: نفت آبادان از لحاظ روحی و تاکتیکی به شرایط بسیار خوبی رسیده است و ما برای این بازی آماده هستیم.

وی ادامه داد: می‌دانیم که با یک تیم بسیار قوی بازی داریم. پرسپولیس از لحاظ بازیکن بسیار قوی است. البته ما هم بازیکنان باتجربه و خوبی داریم. تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین نتیجه را کسب کنیم. باید بگویم برای کسب سه امتیاز به تهران می‌آییم.

ناصری در مورد دو بازی قبلی تیمش در لیگ برتر افزود: در هر دو بازی شرایطمان خوب بود ولی در بازی دوم به دلیل گرما نتوانستیم مقابل نفت مسجدسلیمان سه امتیاز را کسب کنیم اما تلاش می‌کنیم همین روند خوبمان را ادامه دهیم. پارسال بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام دادیم و امسال هم تلاش می‌کنیم بازی قشنگی از آب در بیاید.

وی در خصوص اینکه دوست دارد در این بازی گلزنی کند یا خیر، خاطرنشان کرد: دوست دارم در وهله اول برای تیمم مثمرثمر باشم. دروغ نمی‌توانم بگویم؛ تمام تلاشم این است که اگر فرصتی برایم فراهم شود در این بازی گلزنی هم بکنیم.

ناصری در پایان در مورد کار کردن با اسکوچیچ گفت: ما یک سال پیش از این با هم کار کرده بودیم. ایشان از لحاظ فنی بسیار خوب هستند و جزو معدود مربیانی هستند که دوست دارند تیمشان همیشه در فاز هجومی بهترین باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز