خبرگزاری کار ایران

لطف مردم وظیفه قهرمان را بیشتر می‌کند

غریب شی: با نشان طلای جهانی امارات، طلسم سکوی نخست را می‌شکنم

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۲۳۳

ملی پوش پارا وزنه برداری کشورمان از اهداف خود برای رقابت‌های جهانی امارات و پارالمپیک ۲۰۲۰ گفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، علی اکبر غریب شی ملی پوش پاراوزنه برداری کشورمان اظهار داشت: رقابت‌های قهرمانی قزاقستان از نظر فنی و داوری در سطح بالایی برگزار شد و تمام تلاشم این بود که مدال طلا را کسب کنم اما متاسفانه نایب قهرمان شدم.

وی ادامه داد: اردوهای تیم ملی مجدد آغاز شده است و ما روزانه دو نوبت تمرین داریم که همین موضوع باعث افزایش آمادگی ملی پوشان می‌شود و من می‌توانم یک گام به هدفم که کسب مدال طلا در جهانی امارات و پارالمپیک ۲۰۲۰ است نزدیکتر شوم و در این مسابقات با ایستادن روی سکو نخست پرچم کشورم را به اهتزاز در آورم.

دارنده مدال نقره جهان در دسته ۱۰۷ کیلوگرم افزود: در فاصله بین اردوها کادر فنی برنامه تمرینی را به ملی پوشان داده است تا بر همان اساس روند تمرینات وزنه و بدنسازی ادامه داشته باشد و من هم روند تمریناتم را ادامه می‌دهم تا از هدفم دور نشوم.

غریب شی عنوان کرد: در مسابقات جهانی قزاقستان و دیگر رویدادهایی که حضور داشتم نماینده‌ای از کشور مغولستان حریف اصلی من بوده که تمام تلاشم را به کار می‌گیرم که از این وزنه بردار هم در مسابقات پیش رو عبور کنم و مدال طلا را بدست آورم.

وی در ادامهاظهار داشت: در تمام مسابقات با هدف کسب مدال طلا شرکت می‌کنم و اگر غیر از این باشد در رویدادی شرکت نخواهم کرد. امیدوارم در جهانی امارات طلسم مدال طلا شکسته شود و بتوانم روی سکو نخست قرار بگیرم.

غریب شی بیان کرد: با توجه به موفقیت‌هایی که کسب کردم شناخت همشهری‌ها و اطرافیانم از من و توانایی‌های افراد دارای معلولیت بیشتر شده است و این موضوع وظیفه‌ام را به عنوان یک قهرمان سنگین‌تر می‌کند تا با موفقیت در مسابقات مختلف بتوانم به خوبی پاسخ لطف مردم کشورم را بدهم.

ملی پوش پارا وزنه برداری در پایان گفت: بعد از رقابت‌های جهانی قزاقستان افراد مختلفی به من مراجعه کردند و خواستند با پارا وزنه برداری و دیگر رشته‌های ورزشی جانبازان و معلولین آشنا شوند و من هم آن‌ها را راهنمایی کردم و این باعث می‌شود که من امیدوارتر به فعالیتم ادامه دهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز