خبرگزاری کار ایران

به دلیل توهین به هواداران تراکتور؛

جریمه سنگین در انتظار علیرضا بیرانوند؛ گلر ملی‌پوش دربی را از دست می‌دهد؟

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۶۸۸

گلر ملی‌پوش پرسپولیس در آستانه یک محرومیت طولانی مدت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علیرضا بیرانوند، گلر پرسپولیس به دلیل رفتار غیر ورزشی در دیدار با تراکتور در آستانه یک محرومیت بلند مدت و از دست دادن دربی تهران قرار دارد.

بیرانوند در طول بازی در چند صحنه به درگیری لفظی با بازیکنان حریف و داور مسابقه پرداخت و با کارت زرد از سوی داور جریمه شد و به همین دلیل گفته می‌شد این رفتار او از سوی کمیته انضباطی با اجرایی شدن حکم تعلیقی 3 جلسه محرومیت روبرو می‌شود ولی به دلیل اینکه رفتار بیرانوند در داخل زمین انجام شده و مربوط به کمیته انضباطی است مسئولان این کمیته اعلام کردند احکام دو کمیته انضباطی و اخلاق از هم مستقل هستند و شامل یکدیگر نمی‌شوند و بنابراین حکم تعلیقی محرومیت 3 جلسه‌ای بیرانوند اجرا نخواهد شد.

اما اخیراً ویدیویی از بیرانوند منتشر شده که وی پس از پایان بازی و هنگام خروج از زمین حرکت توهین آمیزی خطاب به سکوها و تماشاگران تراکتور انجام می‌دهد که بررسی این مورد در صلاحیت کمیته اخلاق است و بدین ترتیب به نظر می‌رسد حکم محرومیت 3 جلسه‌ای اعمال خواهد شد.

بیرانوند که پیش از این به دلیل اتفاقاتی که در دیدار با پارس جم افتاده بود به سه جلسه محرومیت تعلیقی محکوم شده بود و حالا به نظر می‌رسد اگر حکم جدیدی توسط کمیته اخلاق صادر شود با اجرایی شدن 3 جلسه تعلیقی قبلی همراه خواهد بود و احتمال محرومیت طولانی مدت برای گلر ملی‌پوش پرسپولیس وجود دارد.

بدین ترتیب اگر این حکم اجرایی شود بیرانوند دیدار هفته چهارم مقابل استقلال را هم از دست خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز