خبرگزاری کار ایران

معنوی‌نژاد: الان وضعیت مُچ پایم بهتر است/در لیگ ایتالیا، هر بازی یک کلاس درس بود

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۰۵۱

بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: مچ پای چپم در ژاپن پیچ خورد. درمان مربوطه انجام شد و الان همه چیز خوب است. امیدوارم مزد تلاش‌هایمان را بگیریم.

به گزارش ایلنا، جواد معنوی‌نژاد در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال، درباره آخرین وضعیت تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران، اظهار کرد: بازی‌های لیگ ملت‌ها و انتخابی المپیک، دو رقابت مهم و پرفشار بود. یک هفته وقت داشتیم که ریکاوری کنیم. الان در هفته دوم تمرینات هستیم. قهرمانی در بازی‌های قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک، خیلی برای ما مهم است. امیدوارم نتایج خوبی بگیریم. می‌توان به بازی‌های آسیایی در تهران، به چشم بازی‌های تدارکاتی برای رقابت‌های جام جهانی ژاپن نگاه کرد. در آن مسابقات، تیم‌ها با قدرت می‌آیند و فشار بازی‌ها هم خیلی زیاد است. باید به خوبی تمرین کنیم. خوشبختانه تمرینات و ریکاوری خوبی داشته‌ایم و امیدوارم جواب این تلاش و تمرینات را هم بگیریم.

او درباره وضعیت بدنی خودش و هم تیمی‌هایش، اظهار کرد: مسلماً نمی‌توان بدن را همیشه در اوج و عالی نگه داشت. این احتمال همیشه هست که یک ورزشکار در یک تورنمنت افت کند و یا بعد از یک رقابت، دچار افت شود. ورزشکاری موفق است که این بالا و پایین شدن را کمتر کند و یک روند خوب را ادامه دهد. ریکاوری، استراحت، تغذیه‌ی خوب و تمرین مناسب به این موضوع کمک می‌کند. وضعیت تیم ما خدا را شکر به شکلی بوده که می‌توانیم روند خوب‌مان را حفظ کنیم. البته دو رقابت مهم پیش روی ماست. به هر حال سال قبل از المپیک، این فشار زیاد است. باید تلاش کنیم که آسیب نبینیم و در وضع ایده‌آل باشیم.

این بازیکن تیم ملی والیبال ایران درپاسخ به این سوال که وضعیت مچ پایش در حال حاضر چگونه است، گفت: مچ پای چپم در ژاپن پیچ خورد. درمان مربوطه انجام شد و الان همه چیز خوب است. امیدوارم مزد تلاش‌هایمان را بگیریم.

وی درباره تیم بعدیش گفت: از چند کشور مثل ترکیه، لهستان و ایتالیا پیشنهاد داشتم ولی شرایط ایده‌آل من نبود. از ایران هم پیشنهاداتی دارم. ترجیح دادم صبر کنم و حدود یک ماه و نیم دیگر که فرصت دارم، ان‌شاءالله خدا بهترین را برایم رقم می‌زند.

معنوی‌نژاد در پایان با اشاره به تجربه خوبش از لیگ والیبال ایتالیا در دو فصل گذشته، بیان کرد: در دو فصل گذشته با بهترین بازیکنان و تیم‌های دنیا در لیگ ایتالیا بازی کردم و هر بازی یک کلاس درس بود. خیلی این مسئله به رشد والیبالم کمک کرد چون تمرینات بیش‌تری انجام می‌دادیم تا بهتر کار کنیم و نمایش‌های خوبی داشته باشیم. امیدوارم در ادامه هم بیش‌تر یاد بگیرم تا بتوانم به تیم ملی کمک کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز