خبرگزاری کار ایران

داداش زاده: افرادی در فوتبال ساحلی هستند که نحوه تعویض بازیکنان را هم نمی‌دانند!

مراسم اختتامیه مدرسه فوتبال از مراسم برترین‌های لیگ بهتر است / بیرانوند و سید جلال مستحق جایزه بودند

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۶۷۶

پیشکسوت پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه در کمیته فوتبال ساحلی افرادی نقش دارند که خودشان حتی قانون فوتبال ساحلی را هم بلد نیستند.

بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با ایلنا درباره حضور در مراسم برترین‌های لیگ هجدهم اظهار داشت: جا دارد اول از همه از کمیته فوتبال ساحلی تشکر کنم که با من تماس گرفتند و برای حضور در این مراسم من را دعوت کردند. بعد از سال 2011 که من سرمربی تیم ملی بودم و بعد از آن هم که در ملوان بودم، خوشحال شدم که بعد از چند سال دوباره افراد حاضر در فوتبال ساحلی را دیدم.

او ادامه داد: درباره ساعت شروع مراسم هم باید بگویم که به ما گفتند ساعت 16:30 آغاز می‌شود و نزدیک به دو ساعت دیرتر آغاز شد. حسن این مراسم این بود که ما پیشکسوت و قدیمی‌های فوتبال را دیدیم ولی از لحاظ نظم مراسم، متاسفانه آنطور که باید در شأن یک مراسم رسمی نبود. درباره اعلام اسامی کاندیداها هم باید بگویم که بعضی‌ها اصلا مشخص نبودند.

داداش‌زاده افزود: من و آقای فلاحت‌زاده تا لحظه آخر نمی‌دانستیم که قرار است کدام برنده‌ها را اعلام کنیم. همه عزیزان از استیج می‌آمدند و هماهنگ بودند اما ما دو نفر به یکباره اسم‌مان را اعلام کردند برای معرفی اسامی برترینهای فوتبال ساحلی روی صحنه آمدیم. این نکته برای من جالب بود که روی لوح‌هایی که اهدا می‌شد، نام فوتبال و فوتسال را نوشته بودند و نامی از فوتبال ساحلی نبود. اگر قرار نبود از فوتبال ساحلی تقدیر شود و لوح به اسم آنها باشد پس چرا این مراسم را برگزار کردند. به هر حال این نقطه تاریک این مراسم بود. الان من خودم مدرسه فوتبال دارم و مراسم اختتامیه‌ای که برای این مدرسه فوتبال می‌گیرند به مراتب بهتر از مراسمی بود که سازمان لیگ ترتیب داد. از نظر من اگر این مراسم زیر نظر فدراسیون فوتبال انجام می‌شد بانظم‌تر برگزار می‌شد.

داداش‌زاده درباره اینکه شرایط فوتبال ساحلی را دنبال می‌کند یا خیر، عنوان کرد: بله، شرایط این رشته را دنبال می‌کنم. از خانم شهریاری تشکر می‌کنم که به یاد ما که از قدیمی‌های این رشته هستیم، بودند. متاسفانه در کمیته فوتبال ساحلی افرادی نقش دارند که خودشان حتی قانون فوتبال ساحلی را هم بلد نیستند. به غیر از خانم شهریاری، آن افرادی که در حال حاضر فعالیت دارند که حتی نحوه تعویض بازیکنان در فوتبال ساحلی را هم نمی‌دانند اما حتی در مورد قوانین و انتخاب سرمربی تیم ملی هم نظر می‌دهند. افرادی باید در این رشته باشند که تخصص آن را داشته باشند همانند؛ کسانی که در فوتسال یا فوتبال هستند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه بازیکنان این تیم در مراسم بهترین‌ها اکثر جوایز را به دست آوردند، گفت: انصافا پرسپولیس مستحق این جوایز بود. فصل گذشته آنها شگفتی‌آفرین شدند و برای سومین بار به عنوان قهرمانی دست پیدا کردند. آنها بازیکنان خیلی خوبی را به جامعه فوتبال معرفی کردند. بیرانوند و سیدجلال موفق بودند و به جایزه هم رسیدند. از نظر من حق آنها بود و بهترین‌ها همیشه از تیم قهرمان معرفی می‌شوند. البته این برای من جای سوال داشته که انتخاب برخی از جوایز در بهترین‌ها برعهده چه کسانی بود؟ مجری حداقل می‌توانست توضیح بدهد که بر چه اساس و چه معیاری این عمل صورت می‌گیرد. ما خودمان فوتبال ساحلی را برای مثال دنبال کردیم و می‌دانستیم که کدام بازیکنان بهترین بودند. یا اصلا شاید انتخاب آنها درست بوده اما چه کسی یا چه کسانی پشت این انتخاب نقش داشتند؟ امیدوارم فوتبال و ورزش ما در مسیر درستی قرار بگیرند و افراد کاربلد و متخصص در آن نقش داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز