خبرگزاری کار ایران

زارع: با خودباوری به مقام پنجمی دست پیدا می‌کنیم/ غذایی که کره سرو می شود به ذائقه ما سازگار نیست

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۳۰۸

بازیکن تیم ملی والیبال بانوان ایران گفت: تیم قزاقستان به لحاظ بازی شبیه ماست. تیم ما سال گذشته قزاقستان را شکست داده است و می‌توانیم این مهم را دوباره رقم بزنیم. امیدوارم به خودباوری برسیم تا بتوانیم به پنجمی این رقابت‌ها دست پیدا کنیم.

به گزارش ایلنا، پوران زارع در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال، درباره شکست تیم بانوان ایران برابر چین‌تایپه گفت: تیم ما امروز روند خوبی داشت. کمتر از دوازده ساعت ریکاوری کرده بودیم و شاید این مسئله روی کیفیت بازی ما اثر گذاشته بود. تیم چین‌تایپه، تیم خوبی است و تنوع پاسکاری و سرعت این تیم به کمک آن‌ها آمد. اگر امروز خوب ریکاوری کنیم، فردا قطعاً پیروز می‌شویم. این بازی حتی می‌توانست به ست پنجم برسد ولی زمان ریکاوری ما کم بود. ان‌شاالله برای بازی فردا به خوبی ریکاوری می‌کنیم تا پیروز شویم. تیم قزاقستان به لحاظ بازی شبیه ماست. تیم ما سال گذشته قزاقستان را شکست داده است و می‌توانیم این مهم را دوباره رقم بزنیم. امیدوارم به خودباوری برسیم تا بتوانیم به پنجمی این رقابت‌ها دست پیدا کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا شرایط تغذیه‌ای در کره جنوبی روی عملکرد هم تیمی‌هایش موثر بوده، گفت: تغذیه، خواب و ریکاوری ورزشکاران خیلی مهم و اثرگذار است. غذایی که در کره جنوبی سرو می‌شود شاید به ذائقه ما خیلی سازگار نباشد. با این‌حال باید خود را با شرایط تطبیق دهیم و ما باید فردا تلاش کنیم تا عملکرد بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز