خبرگزاری کار ایران

فرشاد محمدی مهر در گفتگو با ایلنا:

شرایط نامطلوب باعث جدایی ام از استقلال شد/ با شهر خودرو به مراحل بالای لیگ قهرمانان آسیا می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۱۱۹

مدافع فصل پیش تیم استقلال گفت: عدم توافق با مسئولان باشگاه و مطلوب نبودن شرایط در استقلال باعث جدایی‌­ام از تیم شد.

فرشاد محمدی مهر در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص علت جدایی از تیم استقلال تهران اظهار داشت: متاسفانه شرایط برایم در استقلال آنطور که دوست داشتم پیش نرفت و بدلیل عدم توافق با مسئولان باشگاه استقلال در نهایت از این تیم جدا شدم.

وی درخصوص علت پیوستن خود به تیم شهرخودرو خراسان و اینکه آیا پیشنهاد دیگری هم از تیم‌های لیگ برتری داشت عنوان کرد: بله، چند پیشنهاد خوب دیگر از تیم‌های لیگ برتر داشتم اما بدلیل اینکه تجربه کار کردن زیر نظر آقای گل محمدی و آشنایی با روش کار ایشان را داشتم در نهایت تصمیم گرفتم تا به باشگاه شهرخودرو بپیوندم.

مدافع جدید تیم شهرخودرو در خصوص تجربه کار کردن با یحیی گل محمدی توضیح داد: شهر خودرو بدون شک یکی ازبهترین تیم‌­های لیگ برتر را با مدیریت و بازیکنان باکیفیت در اختیار دارد و همانطور که گفتم بدلیل تجربه کار کردن زیر نظر آقای گل محمدی و شناخت بسیار خوبی که از نحوه کار با ایشان در تیم ذوب‌آهن اصفهان داشتم در نهایت تصمیم گرفتم برای ادامه فعالیت حرفه­‌ایم به خراسان بروم.

وی در پاسخ به این پرسش که چه جایگاهی را برای تیم شهر خودرو در لیگ نوزدهم متصور است ادامه داد: تیم شهر خودرو فصل پیش موفق به کسب رده چهارم جدول در رقابت‌های لیگ برترو سهمیه پلی‌آف شد و توانست یک فوتبال خوب و با کیفیت ارائه دهد. بدون شک امسال هم با توجه به حفظ بازیکنان با تجربه فصل گذشته و جذب بازیکنان باکیفیت جدید می­‌تواند نمایش قابل قبولی را در رقابت‌های لیگ برتر از خودش ارائه دهد.

محمدی مهر در مورد پتانسیل تیم شهر خودرو برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و اینکه آیا این تیم می‌تواند در این تورنومنت نمایش قابل قبولی از خود ارائه دهد توضیح داد: بله خدا را شکر و با توجه به وحدت و همدلی بین بازیکنان مستعد و باانگیزه کادر فنی و مدیریتی قوی و مربی باتجربه و حرفه‌­ای تیم شهرخودرو می‌توانیم نمایش قابل قبولی را از خود ارائه دهیم و از مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به مراحل بالاترصعود کنیم.

محمدی‌مهر در خصوص دعوت شدن چندتن از بازیکنان شاغل در لیگ‌برتر به تیم ملی و اینکه آیا این موضوع باعث انگیزه و تلاش بیشتر او و بازیکنان دیگر تیم‌ها می‌شود افزود: هدف اولیه و اصلی من کمک کردن به تیم شهرخودرو و کسب نتایج عالی در فصل پیش رو است تا اگر خدا بخواهد با نمایش قابل قبول و و آمار فوقالعاده بتوانم جزو دعوت‌شدگان به تیم ملی فوتبال ایران باشم.

مدافع 25 ساله تیم شهر خودرو در واکنش به میزان موفقیت استراماچونی در نمیکت سرمربی گری استقلال توضیح داد: آقای استراماچونی مربی بسیار حرفه‌ای، با دانش و تجربه خاصی است و با توجه به کارنامه ایشان و تجربه مربیگری در تیم‌های مهم و بزرگ دنیا بدون شک فکر می‌کنم که بتوانند به دست آوردهای خوبی در استقلال برسند.

 

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز