خبرگزاری کار ایران

سولسشر: دوشنبه چالش سختی داریم/ مگوایر همیشه خونسرد است

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۶۷۰

سرمربی منچستریوناتید گفت: من منتظر اولین مانع و سد هستم و مطمئنم وولوز در روز دوشنبه چالش سختی را برای ما چه از نظر فنی و چه ذهنی رقم خواهد زد.

به گزارش ایلنا، اوله گونار سولسشر سرمربی منچستریوناتید در نشست خبری پیش از رویارویی با وولورهمپتون اظهار داشت: «هر کسی همیشه با رویکردی مثبت سراغ بازی بعدی می‌رود و به این فکر می‌کند که دوباره برنده خواهند شد. دو بازی قبلی ما در آنجا سخت بودند و وولوز تیمی سرسخت است، عقب می‌نشیند، فضای زیادی به حریف نمی‌دهد و همیشه قادر است ضد حمله بزند و ضمنا روی ضربات ایستگاهی هم خطرناک است. به بازی‌های فصل گذشته نگاهی انداختیم تا ببینیم این بار چه تفاوتی می‌توانیم در رویکردمان اعمال کنیم و با توجه به فرم‌مان و نتیجه بازی قبلی، با اعتماد به نفس بالایی راهی آن مسابقه خواهیم شد.»

وی در خصوص شرایط تیمش گفت: «هنوز با تمام تلاش‌هایی که در پیش فصل انجام دادیم، کارهای زیادی پیش رو داریم و فکر می‌کنم بعد از تعطیلات ملی حسابی سرمان شلوغ باشد. این هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم، جو تیم مثبت است و برخی از بازیکنانی که در ترکیب تیم حضور نداشتند، به دنبال اثبات کردن توانایی‌های خود هستند.»

سرمربی منچستریوناتید در پاسخ به سوال اینکه تیمش آماده تر به نظر می رسد یا خیر خاطر نشان کرد: «تغییر بزرگی از این جهت داشته‌ایم. در ماه آوریل چلسی بیشتر از ما دوید و در بازی اخیر، میزان دوندگی ما از آن‌ها بیشتر بود. پس این تغییر خوبی است ولی همه چیز در آمادگی جسمانی خلاصه نمی‌شود. آمادگی جسمانی مهم است و به هر حال از تیمی جوان انتظار می‌رود انرژی زیادی داشته باشد ولی ما از کیفیت بالایی هم برخوردار هستیم.»

سولسشر درباره آخرین وضعیت الکسیس سانچز تصریح کرد: «الکسیس بازیکنی حرفه‌ای است که هر روز تلاش زیادی به خرج می‌دهد و می‌خواهد عضوی از تیم باشد. گفته می‌شود که به تیم رزرو فرستاده شده است ولی این طور نیست، او سه هفته است که کار می‌کند و البته از سایرین عقب است اما فاصله زیادی با کسب آمادگی ندارد. ما تعداد زیادی مهاجم در اختیار نداریم و بنابراین شاید الکسیس خیلی بیشتر از انتظارات شما بازی کند. او بازیکنی با کیفیت است و ما انتظار داریم در این باشگاه به فرم خوبی برسد.»

او درباره فلسفه بازی شیاطین سرخ در زمان حضورش گفت: «تیمی که زیاد گل دریافت نکند، همیشه بهتر بازی خواهد کرد. در تیم‌هایی که من در آن‌ها بازی کردم هم همیشه دروازه‌بانی خوب و خط دفاعی مستحکم داشتیم. امیدواریم زمینه را برای هافبک‌ها و مهاجمان خود فراهم کنیم و باور داریم که فرد هم فصل بزرگی در پیش دارد.»

سرمربی منچستریوناتید با توضیح درباره تاثیر گذاری مگوایر تصریح کرد: «او اعتدال را رعایت می‌کند و در خارج از زمین هم مثل زمان حضور درون زمین خونسرد است. با تجاربی که دارد، شخصیت قابل توجهی در تیم به شمار می‌رود، خندان است و همه از معاشرت با او لذت می‌برند. داشتن مدافعی خونسرد مهم است؛ مدافعانی که تحت تاثیر احساسات قرار نگیرند، برای سرمربی و تیم عالی هستند و او تا الان خیلی خوب بوده است.»

در پایان او درباره ذهنیت کنونی تیمش اظهار داشت: «پیش فصل خوبی داشتیم، تیم آماده‌تر است و بازیکنان جوانی داریم که به تیم انرژی می‌بخشند، همچنین از خستگی پایان فصل گذشته خلاص شده‌ایم و تیم حالا از نظر ذهنی هم سرحال‌تر است. من منتظر اولین مانع و سد هستم و مطمئنم وولوز در روز دوشنبه چالش سختی را برای ما چه از نظر فنی و چه ذهنی رقم خواهد زد. در حال حاضر در شرایط خوبی قرار داریم و می‌خواهیم رهبران تیم را در مواجهه با موانع شناسایی کنیم زیرا وقتی ۳-۰ یا ۴-۰ جلو باشید، هر بازیکنی می‌تواند خوب بازی کند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز