خبرگزاری کار ایران

مخالفت سولسشیر با جدایی پوگبا

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۷۷۶

سرمربی منچستریونایتد اعلام کرد قرار نیست در تابستان بازیکنان تاثیرگذار این تیم به فروش برسند.

به گزارش ایلنا، روز گذشته مینو رایولا، مدیر برنامه پل پوگبا گفت که این بازیکن 26 ساله می‌خواهد از یونایتد خارج شود و امیدوار است "به زودی یک راه حل رضایت بخش برای تمام طرفین وضع شود".

پوگبا که در حال حاضر در اردوی تدارکاتی شیاطین سرخ حضور دارد در ماه ژوئن اعلام کرد بود که وضعیت مناسبی دارد تا یک چالش جدید را تجربه کند.

اوله گونار سولسشیر می‌گوید هیچ پیشنهادی برای هیچ یک از بازیکنان منچستریونایتد در تابستان جاری وجود نداشته است. در نخستین نشست خبری فصل سرمربی منچستریونایتد که در اردوی این تیم در استرالیا برگزار شده است، سولسشیر درباره وضعیت بازیکنان تیمش صحبت کرد.

سرمربی نروژی منچستریونایتد اظهار داشت: این یک دستورالعمل برای پوگبا است، او یک بازیکن حرفه‌ای و عالی است. هرگز هیچ مشکلی وجود ندارد، او قبلی طلایی دارد.

سولسشیر درباره فیلم کوتاهی که روز گذشته با عنوان درگیری پوگبا و لینگارد در فضای مجازی منتشر شده بود گفت: دیروز پوگبا و لینگارد با هم در حال راه رفتن بودند که ویدیوی آن به عنوان یک درگیری بین دو بازیکن تصویر سازی شد و من می‌دانم که شما(خبرنگاران) برای فروش بازیکنان و داستان‌‌ها اینجا هستید اما آنها حرفه‌ای هستند. 

او افزود: پل هیچ وقت از این فضا خارج نمی‌شود. او همیشه بهترین را به نمایش می‌گذارد و من نمی‌توانم راجع به چیزی گزارش بدهم اما مدیربرنامه بازیکنان همیشه حرف می‌زنند. نمی‌توانم اینجا بنشینم و درباره پوگبا و اینکه مدیربرنامه‌ها چه می‌گویند حرف بزنم، چند سال از قراردادها باقی مانده و همه چیز عالی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز