خبرگزاری کار ایران

قولم به هواداران عملی شد

نادری: ببخشید که طول کشید با کورتریک برای بازگشت به پرسپولیس توافق کنم

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۸۸۰

نادری به جز رویای تکرار قهرمانی حرف از یک هدف دیگر با پوشیدن دوباره پیراه پرسپولیس دارد.

به گزارش ایلنا،پس از کش و قوس های فراوان بالاخره محمد نادری در پرسپولیس ماندنی شد تا حالا او به جز رویای تکرار قهرمانی حرف از یک هدف دیگر با پوشیدن دوباره پیراهن این تیم به میان بیاورد. نادری به دنبال پیراهن تیم ملی است و فکر می کند با این پرسپولیس امسال هم می تواند به قهرمانی و هم به تحقق رویای پوشیدن لباس تیم ملی فکر کند.

با پرسپولیس بالاخره تمدید کردی و در این تیم ماندنی شدی؟

بابت این مساله خیلی خوشحالم و جا دارد از آقای عرب که نگاهی پدرانه ای به من داشتند و کمک کردند تا این اتفاق دوباره بیفتد، تشکر کنم. همان طور که به هواداران قول داده بودم تمام تلاش خودم را به کار بستم تا بتوانم نظر بلژیکی ها را برای برگشت دوباره به پرسپولیس جلب کنم. خوشحالم که این قولم عملی شد و بازهم قرار است یک فصل خوب و رویایی دیگر را کنار آنها و دیگر بازیکنان تیم تجربه کنم و خوشحال تر اینکه بازهم پرسپولیسی هستم. من امسال به جز موفقیت در پرسپولیس یک هدف دیگر را نیز دنبال می کنم.

چه هدفی؟

من امسال به دنبال رسیدن به تیم ملی با لباس پرسپولیس هستم و امیدوارم این اتفاق هم شدنی شده و بعد کسب قهرمانی با پرسپولیس به این افتخار هم برسم.

به نظرت پرسپولیس با کالدرون می تواند موفق باشد؟

به نظرم پرسپولیس با وسواسی که در انتخاب سرمربی به کار برد، دنبال تکرار قهرمانی است و امیدوارم با آمدن کالدرون این اتفاق شدنی باشد. در صحبت های آقای کالدرون و تلاشی که برای موفقیت تیم در نظر دارد من فکر می کنم پرسپولیس هم امسال بتواند یک فوتبال زیبا و تمام هجومی را به نمایش بگذارد و امید به خدا با حمایت همه جانبه هواداران و تلاش تمام بازیکنان در کنار این کادرفنی موفق ظاهر شویم.

پروسه حضور تو در پرسپولیس کمی طول کشید و تیم تمرینات خودش را آغاز کرده است.

به هرحال مذاکرات ما با باشگاه بلژیکی کمی طول کشید تا بتوانیم آنها را برای یک فصل دیگر قرضی در پرسپولیس مجاب کنیم. خوشبختانه این اتفاق افتاد اما در این مدت که تمرینات پرسپولیس شروع شده من هم تمرینات اختصاصی خودم را پیش بردم تا از نظر بدنی مشکلی نداشته باشم. قطعا با حضور در تمرینات هرچه سریع تر خودم را به شرایط بقیه بازیکنان خواهم رساند تا بتوانم یک فصل موفق دیگر را تجربه کنم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز