خبرگزاری کار ایران

شاهرخ بیانی در گفتگو با ایلنا:

حسینی می‌تواند شماره یک استقلال باشد / امیدوارم وزیر ورزش کمک کند تا استقلال از آسیا حذف نشود

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۲۸۰

پیشکسوت باشگاه استقلال ابراز امیدواری کرد با پرداخت طلب بازیکن سابق این تیم، موضوع کسر امتیاز و خطر حذف از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا رفع شود.

شاهرخ بیانی در گفت و گو با ایلنا درباره آغاز فعالیت آندره آ استراماچونی و پیگیری تمرینات استقلال زیر نظر این سرمربی ایتالیایی گفت:‌ سرمربی جدید باید با احترام مواجه شود تا در آرامش کارش را دنبال کند. او سرمربی جوانی بوده و با رزومه سرمربیگری در تیم اینترمیلان راهی ایران شده است. امیدوارم بهترین روزها را در کادرفنی استقلال سپری کند تا دل هواداران این تیم را شاد کند.

او ادامه داد: استراماچونی گفته بود که کارنامه باشگاه استقلال را دیده و به تهران آمده است. استقلال و آندره آ در کنار هم می‌توانند موفقیت کسب کنند. موفقیت در این تیم می‌تواند ضامن سالها حضور در سطح اول فوتبال آسیا باشد.

پیشکسوت استقلال درخصوص عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات گفت: هر سرمربی تفکر خودش را دارد و براساس نیازهای او باید بازیکن جذب شود. بازیکنانی که به استقلال آمده‌اند باید بدانند در چه تیمی حضور دارند و پیراهن استقلال احترام دارد. هواداران باید صبور باشند تا پس از چند هفته عملکرد آنها را قضاوت کنند. امیدوارم موفق باشند تا به خریدهای ناموفق تبدیل نشوند.

شاهرخ بیانی در خصوص جدایی رحمتی بیان داشت: رحمتی یکی از بازیکنان ماندگار در تاریخ باشگاه استقلال است و تصمیم گرفته که جدا شود. او در تیم ملی هم سال‌های موفقی داشت و یکی از بهترین دروازه‌بان‌های ایران است. پدیده هم سهمیه آسیایی دارد و رحمتی می‌تواند در آن تیم هم شایستگی خود را اثبات کند.

بیانی درباره تمدید قرارداد سیدحسین حسینی گفت: حسینی یکی از سرمایه‌های باارزش باشگاه استقلال است و خوشحالم که قراردادش را تمدید کرده؛ حالا او پس از یک فصل درخشان و به دنبال آن یک فصل تقریبا موفق شماره یک تیم خواهد بود. حسینی می‌تواند دروازه‌بان شماره یک استقلال و نقطه اتکایی مناسب برای این تیم در چارچوب دروازه باشد.

او درخصوص مشکلات مالی که باعث نگرانی هواداران شده است گفت: هواداران فصل سخت و پراسترسی را پشت سر گذاشته‌اند و نباید دغدغه‌های فصل قبل را دوباره شاهد باشند. طلب پروپئیچ باید پرداخت شود تا امتیاز از تیم کسر نشود و بعد از آن هم رضایتنامه پاتوسی را پرداخت کنند تا بازیکنی با این کیفیت در ترکیب باقی بماند. امیدوارم هیات مدیره بتواند این مشکل را حل کند. ضمن اینکه وزیر ورزش هم باید به این موضوع ورود کرده و باشگاه را کمک کند تا شان و آبروی فوتبال ایران در آسیا حفظ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز