خبرگزاری کار ایران

مدیران استقلال باید تلاش ‌کنند تا بهترین‌ها را بیاورند

نامجومطلق: استراماچونی می‌تواند در استقلال موفق باشد

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۱۲۴

ملی‌پوش سابق تیم فوتبال استقلال عقیده دارد این تیم می‌تواند با سرمربی ایتالیایی به موفقیت دست پیدا کند

به گزارش ایلنا، هافبک ملی‌پوش سابق تیم فوتبال استقلال عقیده دارد این تیم می‌تواند با سرمربی ایتالیایی به موفقیت دست پیدا کند

مجید نامجومطلق می‌گوید استراماچونی کارسختی دارد چرا که استقلال به یک بازنگری جدید نیاز دارد و به قولی باید از نو ساخته شود. اما از آن جاییکه او یک مربی حرفه ای است می‌تواند با استقلال به موفقیت‌های پی‌درپی دست پیدا کند.

نامجومطلق درخصوص جذب بازیکن جدیدهم، گفت: استقلال درچند پست به بازیکن جدید نیاز دارد و اگر می‌خواهد موفق شود باید حتما بازیکن خوب بزرگ بگیرد. چرا که تنها جذب مربی خوب جواب نمی‌دهد مربی خوب ابزار می‌خواهد که این ابزار بازیکن خوب و زمین تمرین است و امیدوارم که این موضوع هم حل شود.

 

سرمربی جدید استقلال هم که‌ آمد؟

خب استراماچونی یک مربی ای است، که در فوتبال ایتالیا و اروپا کار کرده و به قول معروف از جایی آمده که فوتبالش صاحب سبک است. از سوی دیگر او یک مربی جوان است که می‌تواند به خوبی با بازیکنان به خوبی ارتباط بر قرار کند.بالاخره به قول شما آمد و باید از حالا از او حمایت کرد.

 

یعنی او می‌تواند در استقلال موفق شود؟

خب باید به این مربی فرصت داده شود. از الان نمی‌شود هیچ حرفی زد و قضاوت کرد. به قول معروف پیش بینی در مورد نتیجه گیری او از حالا اشتباه است. ولی در عین حال مربی که جدید امده است نیازمند زمان است تا برنامه‌هایش را در تیم پیاده کند. فکر می‌کنم این مربی بتواند در استقلال موفق شود. 

 

مربی ایتالیایی سه دستیار هم با خود آورده و 2 دستیار ایرانی هم به کادر او اضافه شده است، نظر شما در این ارتباط چیست؟

این در حیطه اختیارات هر سرمربی است که خودش دستیارانش را انتخاب کند.  اگر چه کمی زمان برد تا این سرمربی ایتالیایی به استقلال بپیوندد، اما اعتقاد دارم او می‌تواند با دستیارانی که با خود به همراه آورده و نیز حضور دستیاران ایرانی، به موفقیت دست پیدا کند. 

 

نظرتان درمورد عملکرد استقلال در نقل‌وانتقالات چیست و این‌که چقدر به بازیکن جدید نیاز دارد؟

 فصل گذشته درابتدای فصل در نقل وانتقالات خوب کار نکردیم و شما دیدید در نیم‌فصل اول از این ناحیه چقدر ضربه خوردیم. اما با شروع نیم‌فصل دوم و آمدن آقای فتحی و تیم مدیریتی جدید چند بازیکن خوب مثل پاتوسی را جذب کردند که جواب هم داد. بنابراین الان هم مدیران استقلال باید به شدت تلاش ‌کنند تا بهترین‌ها را به استقلال بیاورند. ما در چند پست مثل خط حمله، خط دفاع و هافبک بازی ساز نیاز مبرم به بازیکن بزرگ و خوب داریم.  اعتقاد دارم این تیم می‌تواند با آمدن بازیکنان بزرگ، به موفقیت هم دست پیدا کند.

 

بازیکن بزرگ پول خوب هم می‌خواهد الان برای تمدید 2 بازیکن به مشکل خوردند ؟

 هردوبازیکنی که ملی پوش هستند ازستونهای تیم درفصل گذشته بودند. این بازیکنان از بهترین‌های فوتبال ایران  هستند. البته من شنیدم که با استقلال به توافق دست پیدا کرده‌اند. به هر حال بازیکن بزرگ پول خوب هم می‌خواهد.  امیدوارم مشکل مالی این دوبازیکن هم به زودی حل شود. این را هم باید اضافه کنم اگر آبی‌پوشان بتوانند اسکلت فصل گذشته خود را حفظ کنند، مطمئن باشید نتایج درخشانی کسب خواهند کرد.

 

شما کماکان در کمیته فنی حضوردارید؟

 تا آنجاییکه می‌دانم دیگر کمیته فنی وجود ندارد و اگر دوباره هم شکل بگیرد، من دیگر در آن حضور ندارم. این کمیته در فصل پیش نتوانست کمک کند و یا بهتر بگویم کمتر ما را بازی دادند و نگذاشتند که به تیم کمک کنیم . کمیته فنی باید بتواند درمواقع لزوم به تیم کمک کند و حامی سرمربی و باشگاه باشد ولی عملا فصل پیش این‌گونه نبود.

 

استراماچونی هم قول قهرمانی نداده است؟

این‌که او قول قهرمانی نداده، درست ترین کار است. هیچ مربی بزرگی هیچ وقت قول قهرمانی نمی‌دهد. اما من عقیده دارم استقلال می‌تواند با این مربی به روزهای خوب برگردد. عوض شدن مربی و آمدن یک مربی صاحب سبک یک شوک مثبت است و همانطور که گفتم باید به او فرصت داد تا برنامه‌هایش در تیم را پیاده کند. وظیفه هواداران و وپیشکسوتان هم حمایت کردن است. با تمام این اوصاف  فکر می‌کنم استقلال در این فصل بهتر از فصل گذشته ظاهر خواهد شد.

 

از شما و بسیاری از پیشکسوتان استقلال هم برای مراسم معارفه مرد ایتالیایی دعوت شده بود این کار را چطور دیدید؟

فکرمی کنم کار قشنگی بود. دعوت از پیشکسوتان و کسانی که سالها عمر خود را در استقلال گذاشتند واین‌که درجریان کار باشند و سرمربی جدید را از نزدیک ببیند و نیز سرمربی جدید با سرمایه‌های باشگاه و کسانی که سالها افتخار آفرینی کردند را ببیند ومتوجه شود به چه باشگاه بزرگی آمده کار بسیار خوب و  قشنگی بود که مدیریت باشگاه انجام داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز