خبرگزاری کار ایران

شکوفایی مهری در نیم فصل دوم؛ گلزن مطلق این فصل قشقایی

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۷۳۴

گلزن شمالی تیم قشقایی شیراز با درخشش در نیم فصل دوم مسابقات، این تیم را در جهت بقاء در لیگ کمک شایانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قشقایی شیراز در فصل 97-98 نخستین سال حضور در لیگ دسته یک را تجربه کرد و با عملکردی متوسط و نسبتا رضایت بخش به جایگاه هشتم لیگ آزادگان دست یافت.

در این فصل اما یکی از بازیکنان این تیم نقش بسیار مهم و موثری در امر گلزنی و کسب نتیجه ایفا کرد و شیرازی ها عملکرد مناسب خود در اولین حضورشان در لیگ یک را مدیون وی، به ویژه در نیم فصل دوم هستند.

محمد مهری، مهاجم مازندرانی و 25 ساله‌ی قشقایی در نیم فصل دوم رقابت های لیگ یک درخشان در ترکیب قشقایی ظاهر شد و اغلب حضورش در میدان برای این تیم مثمر ثمر بود.

مهری در نیم فصل دوم توانست 6 گل برای قشقایی به ثمر برساند؛ دبل برابر شهرداری تبریز و سرخپوشان، یک گل برابر نود ارومیه و تک گل سه امتیازی مقابل بادران.

بدین ترتیب وی نام خود را به عنوان بهترین گلزن فصل قشقایی و یکی از برترین گلزنان فصل 97-98 لیگ آزادگان مطرح نمود و جالب آن که معمولا در بازی هایی که وی پایش به گلزنی باز نشد، قشقایی نیز کاملا در امر گلزنی ناکام بود و این میزان تاثیر و اهمیت این بازیکن در ترکیب قشقایی شیراز را می رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز