خبرگزاری کار ایران

ناکامی شهرداری گرگان؛ نفت قهرمان لیگ بسکتبال شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۲۳۴

​تیم بسکتبال نفت آبادان با شکست شهرداری گرگان در سری فینال لیگ برتر توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

به گزارش ایلنا، لیگ برتر بسکتبال که از نیمه دوم سال 97 با حضور 9 تیم استارت خورد و مرحله پلی آف آن در روزهای ابتدایی سال 98 پیگیری شد، امروز به ایستگاه پایانی رسید.

در حالی که فینال لیگ برتر میهمان های غیرمنتظره ای داشت و برخلاف تصور تیم های مدعی و پرستاره شیمیدر و پتروشیمی در مرحله نیمه نهایی متوقف شدند، رقابت تیم های شهرداری گرگان و نفت آبادان امروز به قسمت پنجم رسید.

سری فینال با تساوی یک بر یک به میزبانی گرگان پیگیری شد و دیروز آبادانی ها توانستند با استفاده از میزبانی 2 بر یک پیش بیفتد و در آستانه قهرمانی قرار بگیرند. 

امروز که هواداران آبادانی به سالن رفته بودند تا شاهد جشن قهرمانی تیم خود باشند، بازی تا لحظات پایانی با حساسیت و جذابیت خاصی دنبال می شد. با اینکه نفت آبادان در بازی چهارم از سری فینال تقریبا در تمام مسابقه از میهمان خود پیش بود، گرگانی ها دست از تلاش برنداشتند و با درخشش بازیکن خارجی خود یعنی پتی به دنبال بازگرداندن نتیجه بازی بودند.

با وجود تلاش فراوان دست شهرداری گرگان به اندازه کافی به سبد آبادانی ها نرسید تا در نهایت آنها با نتیجه 58 بر 55 بازنده این دیدار حساس باشند و نتوانند کار را به بازی پنجم بکشانند.

بدین ترتیب با کسب سومین پیروزی در فینال لیگ برتر بسکتبال، نفت آبادان با درخشش بازیکنانی همچون مایک رستمپور، محمد حسن زاده، سعید داورپناه و البته هدایت حماد سامر توانست جشن قهرمانی خود را برپا کند.

گرگان که برای اولین بار بعد از سال ها حضور در لیگ برتر بسکتبال در فینال کم آورد و باعث شد آبادانی ها به جام قهرمانی لیگ در فصل 97-98 دست پیدا کنند.

پرونده لیگ برتر بسکتبال بعد ازحدود 6 ماه بسته شد تا با قهرمانی نفت آبادان همه ملی پوشان آماده حضور در تیم ملی و موفقیت در جام جهانی 2019 شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز