خبرگزاری کار ایران

انصاری فرد: امیدوارم کمیته اخلاق با این تصمیم فضای استادیوم ها را مدیریت کند / لیدرها را از باشگاه بیرون کردم

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۷۲۱

مدیرعامل اسبق پرسپولیس گفت: باید قبول کنیم هوادارانی که برای تشویق تیم خود در ورزشگاه حاضر می‌شوند، بسیار احساسی هستند و لیدرها به راحتی می‌توانند به شعارهای این جوانان عاشق فوتبال خط دهند.

عباس انصاری  فرد در گفت و گو با ایلنا، درباره حکم کمیته اخلاق در محرومیت چند لیدر از حضور در ورزشگاه‌ها عنوان کرد: من واقعا نمی دانم چه کسی اسم لیدر را روی برخی از این هواداران گذاشته است. لیدر اسم بسیار بزرگی است و در سال های قبل استقلال و پرسپولیس هر کدام یک بوقچی با تعصب روی سکوهای خود داشتند که آنها همیشه به فکر کمک به تیم خود بودند و به غیر از تشویق تیم وظیفه دیگری نداشتند. بوقچی های قدیم نه حقوق می گرفتند و نه دنبال تامین منافع خود از سوی بازیکنان بودند و حتی برای حضور در بازی های شهرستان از جیب خود بلیت می‌خریدند. این رویه امروز تغییر کرده و عشق و علاقه در میان این گروه از بین رفته است.. 

وی ادامه داد: در زمان حضور در پرسپولیس با لیدرها روبه رو شدم و با اتفاقات تلخی روبرو شدم. نخستین کارم پس از حضور در باشگاه خالی کردن طبقه کانون هواداران و بیرون کردن آنها بود و وقتی پرونده آنها را بررسی می کردم، متوجه شدم برخی از آنها متهم و برخی دیگرشان دارای پرونده هستند. 

انصاری فرد افزود: اگر مدیران فوتبال با این افراد برخورد جدی نکنند خیلی زود حتی اجازه برگزاری مسابقات فوتبال را هم نخواهند داشت.باید قبول کنیم هوادارانی که برای تشویق تیم خود در ورزشگاه حاضر می شوند، بسیار احساسی هستند و لیدرها به راحتی می‌توانند به شعارهای این جوانان عاشق فوتبال خط دهند.امیدوارم با مدیریت این فضا توسط کمیته اخلاق و تصمیم اخیر فضای استادیوم ها مدیریت شود و شاهد بروز مشکلات اینچنینی نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز