خبرگزاری کار ایران

قهرمان هستیم و همه دوست دارند ما را شکست دهند؛

برانکو: بدنم می‌لرزد و می‌ترسم از خانه خارج شوم / اگر محروم شوم در ردیف 17 تماشاگران می‌نشینم

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۸۱۱

سرمربی تیم پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز تیمش، گفت: تمام تلاش ما برای هواداران است و برای خوشحالی آن‌ها وارد بازی می‌شویم.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز تیمش در مود بازی دیروز پرسپولیس برابر سپاهان، عنوان داشت: این مسابقه یک دربی عالی بود. فضای بسیار خوبی بود و واقعاً از هواداران‌مان تشکر می‌کنم، به خاطر هواداری و حضورشان که یک شادی ورزشی کامل بود. بابت فوت یکی از هواداران‌مان هم تسلیت می‌گویم و بابت هواداران دیگر چه هواداران ما و چه سپاهان که مصدوم شدند، متأسفم. متأسفانه برخی می‌خواستند این بازی را خراب کنند.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به اینکه از عملکرد تیمش در بازی دیروز راضی بود، گفت: بازی صفر - صفر شد، اما بازی زیبایی بود، موقعیت‌هایی خوبی ایجاد شد، اتفاقات خوبی رخ داد و دیدید که هم ما و هم سپاهان به دنبال برد بودیم. به‌هرحال ما کنترل بازی را بیشتر در دست داشتیم و به لحاظ آماری هم شرایط‌مان بهتر بود و من از بازی مقابل سپاهان راضی‌تر از عملکردمان مقابل ذوب‌آهن هستم.

وی در ادامه در مورد ضعف گلزنی تیمش در دیدارهای اخیر، اظهار داشت: وقتی گل نمی‌زنیم، همیشه مشکلی هست. دیروز هم موقعیت‌های خطرناکی داشتیم که تا آخر دنبال نکردیم تا به گل برسیم. مقابل ذوب‌آهن و الاهلی هم موقعیت‌های گل زیادی داشتیم که نزدیم. دیروز هم موقعیت‌های زیادی داشتیم. دو به دو، سه به دو، چهار به دو ایجاد موقعیت کردیم، اما از آن‌ها بهره نبردیم. با این حال از نوع بازی بازیکنانم راضی هستم.

برانکو ایوانکوویچ در ادامه در واکنش به این سوال که سیاوش یزدانی هواداران پرسپولیس را تهدید کرده بود تا به اصفهان نیایند، گفت: ما به آن‌جا می‌رویم تا برنده باشیم. به‌هرحال نیمه نهایی جام حذفی است و قطعاً فضای خوبی آن‌جا خواهد بود. با این حال با این صحبت‌هایی که آنها می‌کنند و کردند، از همین حالا من را ترساند! من را لرزاندند و تمام بدنم اکنون می‌لرزد! از حالا می‌ترسم که از خانه بیرون بیایم!

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که بین او و امیر قلعه نویی همیشه چالشی وجود داشته که باعث شده یکی از این دو مربی در کنفرانس خبری حاضر نشود، عنوان داشت: نمی‌دانم چرا قلعه‌نویی به کنفرانس خبری نیامد. خودتان می‌دانید هیچ‌گاه از کنفرانس خبری فرار نمی‌کنم، چه پیروز شویم و چه شکست بخوریم.

وی در ادامه در مورد اینکه در فصل قبل بعد از بازی برابر ذوب‌آهن حاضر به شرکت در کنفرانس خبری نشده بود، گفت: بله، شرایط آن‌جا مناسب نبود، اما خودتان می‌دانید از پاسخگویی و مسئولیت فرار نکردم. پاسخ من آن موقع صادقانه بود. با این حال همان‌طور که بعد از بازی با ذوب‌آهن گفتم، از عملکردمان راضی نبودیم، اما از عملکرد بازیکنانم در این بازی راضی هستم.

سرمربی پرسپولیس در رابطه با درگیری‌های به وجود آمده در پایان بازی، عنوان کرد: به نظرم و تا جایی که من می‌دانم مشکلی از جانب نیمکت ما پیش نیامد. به‌هرحال این طبیعی است که همه دوست دارند قهرمان ایران را ببرند و این یک چالش جدی برای همه تیم‌هاست، اما ما هم بیکار نمی‌نشینیم و کار می‌کنیم.

وی در واکنش به این مسئله که مدیرعامل پرسپولیس نسبت به اتفاقات احتمالی تبریز ابراز نگرانی کرده‌است، گفت: این صحبت‌ها همیشه بوده است، اما ما کار خودمان را می‌کنیم. امیدوارم آن‌هایی هم که مسئول امنیت بازی و هواداران هستند، به خوبی این مسائل را کنترل کنند. در نهایت این بازیکنان هستند که در زمین نتیجه را تعیین می‌کنند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا به هواداران تیمش توصیه می‌کند در تبریز حاضر نشوند تا مشکلی برای بازی برابر تراکتورسازی پیش نیاید، گفت: نه، فوتبال برای هواداران است و ما برای هواداران فوتبال بازی می‌کنیم. مسئول امنیت هواداران هم در ورزشگاه حاضر خواهند بود. طبیعی است که این حواشی همیشه پیش می‌آید و کم یا زیاد چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد، اما به‌هرحال باید به فکر زیبایی فوتبال بود. امیدوارم مسئولان ورزشگاه تمهیداتی بیاندیشند که اتفاقی در ورزشگاه رخ ندهد.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا در پایان بازی با دست به سینه ناظر بازی کوبیده است و ممکن است محروم شود، گفت: اصلاً نمی‌دانم راجع‌به چه مسئله‌ای صحبت می‌کنید! اگر هم محروم شوم در ردیف 17 تماشاگران می‌نشینم و تیمم را تشویق می‌کنم. 

وی در پایان در مورد اینکه مدیرعامل پرسپولیس عنوان کرده بود قرارداد بشار رسن مشکلی ندارد، گفت: پس ایشان بهتر می‌داند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز