خبرگزاری کار ایران

فدراسیون فوتبال اسکاتلند به دنبال انتخاب سرمربی جدید؛

اریکسون سرمربی تیم ملی اسکاتلند می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۲۱۰

اسوون گوران اریکسون سرمربی سابق تیم ملی انگلیس در آستانه انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی اسکاتلند است؛ کشوری که هواداران فوتبال آن روی خوشی نسبت به فوتبال انگلیس ندارند.

به گزارش ایلنا، هفته گذشته الکس مک لیش سرمربی تیم ملی فوتبال اسکاتلند تنها بعد از 12 بازی هدایت تیم ملی اسکاتلند توسط فدراسیون فوتبال این کشور اخراج شد تا مسولان فوتبال اسکاتلند به دنبال حضور فردی جدید روی نیمکت تیم ملی خود باشند. 

اسوون گوران اریکسون سرمربی سابق تیم ملی انگلیس که در جام ملت‌های آسیا هدایت تیم ملی فیلیپین را برعهده داشت در صدر گزینه‌های اسکاتلند برای هدایت این تیم قرار دارد و بعید نیست به عنوان سرمربی جدید تیم ملی اسکاتلند معرفی شود. 

اریکسون در واکنش به انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی اسکاتلند، گفت: برای من افتخار بزرگی است که به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شوم چون اسکاتلند از لحاظ فوتبالی کشور بزرگی است و می‌تواند چالش جدیدی برای من باشد. 

وی در ادامه در مورد اینکه آیا وقت بازنشسته‌ شدنش فرا نرسیده، عنوان داشت: درست است که در سن خاصی قرار دارم اما عاشق این کار هستم و اگر پیشنهادی برسد آن را بررسی خواهم کرد. افراد دیگری هستند که حتی سنی بیشتر از من دارند اما هنوز در حال کار کردن هستند که از جمله آن‌ها می‌توانم به روی هاجسون اشاره کنم. احساس پیری نمی‌کنم و فکر می‌کنم هنوز می‌توانم از فوتبال لذت ببرم. 

یان مکسول رییس فدراسیون فوتبال اسکاتلند نام اریکسون را در کنار سرمربی تیم زیر 21 ساله‌های اسکاتلند - اسکات گمیل- و هم‌چنین سرمربیان دو تیم آبردین و کیلمارنوک که از تیم‌های حاضر در لیگ برتر اسکاتلند هستند به عنوان گزینه مربیگری تیم ملی مطرح کرده‌است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز