خبرگزاری کار ایران

نگاهی به تقابل‌های اخیر دایی و قلعه‌نویی؛

دیداری که فراتر از لیگ ایران است؛ پر گل، جذاب و تماشایی

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۸۷۵

تقابل دیروز امیر قلعه نویی و علی دایی مثل همیشه بازی جذاب و البته پر گل از آب در آمد؛ دیداری که در نهایت به سود سرمربی سپاهان به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، در جذاب‌ترین دیدار این فصل لیگ برتر سپاهان موفق شد با نتیجه پنج بر دو سایپا را شکست دهد تا بعد از ناکامی برابر استقلال بار دیگر به جمع مدعیان برگردد و امیدهایش برای قهرمانی را باز یابد.

تقابل علی دایی و امیر قلعه نویی از نکات جذاب این دیدار بود که قبل از بازی هم انتظار می‌رفت باعث جذاب‌تر شدن این مسابقه شود. دو مربی که بارها رودروی هم قرار گرفته‌اند و هردو تجربه سرمربیگری در تیم ملی را هم در کارنامه دارند این بار در قامت مربیان سایپا و سپاهان برابر هم قرار گرفتند.

نگاهی به بازی‌های اخیر دایی و قلعه نویی نشان می‌دهد تقابل این دو مربی در فصل‌های اخیر همیشه جذاب و پر گل از آب در آمده است.

در 4 بازی اخیرکه این دو مربی برابر هم قرار گرفته‌اند 18 گل به ثمر رسیده‌است. ثبت میانگین 4.5 گل در هر بازی شاید برای لیگ‌های اروپایی آماری عادی محسوب شود اما در لیگ برتر ایران که اغلب بازی‌ها کم گل است این تعداد گل در هر بازی فوق‌العاده است. نتیجه 4 تقابل اخیر این دو مربی به شرح زیر است:

لیگ هجدهم:

نیم فصل اول: سپاهان 3 - 0 سایپا         نیم فصل دوم: سایپا 2-5 سپاهان

لیگ هفدهم: 

نیم فصل اول: ذوب‌آهن 1 - 1 سایپا       نیم فصل دوم: سایپا 4-2 ذوب‌آهن

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز