خبرگزاری کار ایران

بازی امروز نشان داد حتی قهرمانی هم برای ما غیرممکن نیست؛

پوچتینو: فوتبال این امکان را به شما می‌دهد تیم‌هایی را شکست دهید که هیچ کس باور نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۵۵۸

مائوریسیو پوچتینو سرمربی تیم تاتنهام بعد از حذف منچستر سیتی و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مورد بازیکنانش گفت: " آن‌ها قهرمان هستند. "

به گزارش ایلنا، دو تیم منچستر سیتی و تاتنهام یکی از جذاب‌ترین بازی‌های چند سال اخیر فوتبال اروپا را به نمایش گذاشتند که در نهایت با برتری 4-3 منچسترسیتی به پایان رسید اما تاتنهام موفق شد به لطف گل‌ زده در خانه حریف به مرحله بعد صعود کند.

پوچتینو سرمربی آرژانتینی تاتنهام در مورد صعود تیمش به مرحله بعد گفت: " بسیار خوشحال هستم و از این اتفاق احساس غرور می‌کنم. رسیدن به مرحله نیمه نهایی رویایی به نظر می‌رسید اما حالا محقق شده‌است. بازیکنان من قهرمان هستند. "

سرمربی تاتنهام در ادامه با اشاره به اینکه بازی دیشب یکی از بهترین خاطراتش از فوتبال بود، گفت: " اینکه در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشید و با شکست دادن منچستر سیتی به نیمه نهایی برسید فوق‌العاده است. آن هم در بازی‌هایی که این چنین جذاب و رقابتی هستند. "

سرمربی تاتنهام در مورد احتمال قهرمانی این تیم در اروپا، گفت: " بازی امروز نشان داد هیچ اتفاقی غیرممکن نیست. در ورزش این امکان وجود دارد تیم‎‌هایی را شکست دهید که هیچ کس فکرش را نمی‌کند و برای شما شانسی قائل نیست. "

پوچتینو در ادامه در مورد دلیل صعود تاتنهام به مرحله بعد، گفت: " فوتبال فقط استعداد نیست. ایمان و باور داشتن و همین‌طور آمادگی ذهنی مساله‌ای است که اهمیت دارد. تیم ما نشان داد چه تیم با شخصیتی است و باور و اعتمادی که به خودمان داشتیم باعث شد این اتفاق محقق شود. "

سرمربی آرژانتینی تاتنهام در مورد گل منچستر سیتی در دقایق پایانی و رد شدن آن توسط کمک داور ویدیویی، اظهار داشت: در چند ثانیه احساسات متفاوتی را تجربه کردم. بعد از گل سیتی به شدت احساس ناامیدی  کردم اما تصمیم داور تغییر کرد. این دلیلی است که باعث می‌شود عاشق فوتبال باشیم. "

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز