خبرگزاری کار ایران

تمجید گوآردیولا از ستاره خارق العاده منچسترسیتی

دی‌ بروین پاس‌هایی را می‌بیند که انسان‌های دیگر نمی‌بینند

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۹۸۴

کوین د‌بروین در پیروزی 3 بر یک منچسترسیتی مقابل کریستال پالاس دو موقعیت گل ایجاد کرد و درخشش او سرمربی‌ اسپانیایی‌اش را تحت تأثیر قرار داد.

به گزارش ایلنا، پپ گواردیولا که برای بازی رفت تیمش مقابل تاتنهام در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دی‌بروین را نیمکت‌نشین کرده بود - دیداری که سیتی آن را یک بر صفر باخت - مقابل کریستال پالاس این هافبک بلژیکی را در ترکیب اصلی قرار داد و شاهد درخشش او بود که منجر به نهمین برد متوالی سیتی شد.

گواردیولا در نشست خبری پس از بازی با اشاره به دو مصدومیتی که در نیمه اول فصل، دی‌ بروین را خانه‌نشین کرد، گفت: «در سه چهار بازی اخیرمان، دی‌ بروین باورنکردنی بازی کرد و زمانی که او را به خاطر مصدومیت در اختیار نداشتیم، نبودش واقعاً احساس می‌شد. او از توانایی و وسعت دیدی برای پاس دادن توپ برخوردار است که سایر انسان‌ها از جمله ما از آن برخوردار نیستیم. با داشتن او در تیم، پاس‌های ما در فاز حمله بخصوص در یک سوم دفاعی حریف باورنکردنی است و امروز هم او تعهد فوق‌العاده‌اش به کارهای دفاعی را نشان داد و در نبردهای انفرادی برنده بود و جاگیری‌اش عالی.»

گواردیولا افزود: «البته او با توجه به شرایطش از نظر روانی و فیزیکی کاملاً سرحال است. به همین دلیل نه تنها او دو پاس که بسیار مهم بودند را داد بلکه در سایر لحظات بازی که به وجودش نیاز بود، تأثیرگذار بازی کرد.»

 سرمربی اسپانیایی آبی‌پوشان شهر منچستر با ابراز رضایت از عملکرد دفاعی تیمش با وجود از دست دادن فرصت هفتمین کلین شیت در هشت بازی اخیر لیگ برتر، افزود: «بنتکه در نبردهای هوایی بازیکنی قوی است و وینی (کمپانی) هم در ضربه سر زدن بهترین مدافعی است که ما داریم. البته او تجربه زیادی دارد و می‌تواند در سطحی بالا بازی کند. او در چند هفته اخیر خوب تمرین کرده است و به همین دلیل هم امروز بازی کرد. آیمریک لاپورته باور نکردنی بود. او بازی را باز می‌کرد و کشاندن بازی به بال‌ها، فاصله میان خطوط را می‌شکافت. ما می‌دانیم آیمریک تا الان کارهای فوق‌العاده‌ای انجام داده است. او مدافع میانی بزرگی است.»

در همین حال روی هاجسون سرمربی حریف هم به تمجید از رحیم استرلینگ پرداخت. مهاجم انگلیسی منچسترسیتی در این فصل لیگ برتر 17 گل زده است.

او گفت: «من واقعاً تحت تأثیر عملکرد رحیم قرار گرفتم. او واقعاً سزاوار کلی تمجید است چون دارد کارهایی که لازم است بازی‌‌اش را یک سطح بالاتر ببرد انجام می‌دهد. من کاملاً مطمئنم که مربی‌اش به او کلی کمک می‌کند تا سطح بازی‌اش را ارتقا دهد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز