خبرگزاری کار ایران

ذوب‌آهن دوست دارد به سپاهان کمک کند اما پرسپولیس می‌برد

بادامکی :تاثیر برانکو در موفقیت‌های پرسپولیس بر کسی پوشیده نیست

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۶۷۶

بادامکی معتقداست :پرسپولیس با توجه به فاصله ای که ایجاد کرده‌شانس بیشتری برای قهرمانی دارد هر چند که در این 5 بازی باید با قدرت و تمرکز بالا نتایج دلخواهش را کسب کرده و جام قهرمانی را به دست آورد

به گزارش ایلنا،حسین بادامکی بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است امسال هر پنج تیم بالای جدول‌شانس قهرمانی دارند و بازیهای رو در روی مدعیان در هفته‌های پایانی باعث می‌شود شاهد رقابت جذابی باشیم و نتایج این دیدارها در تعیین قهرمان لیگ خیلی تعیین کننده است

بازی پرسپولیس و سایپا چطور بود؟

بازی که 5 گل داشته حتما خوب بوده البته من متاسفانه بازی را ندیدم و فقط گل‌ها را دیدم و خدا را شکر که پرسپولیس این سه‌امتیاز را گرفت که با توجه به شکست سپاهان و تراکتورسازی این برد خیلی اهمیت داشت که پرسپولیس با یک بازی خوب برنده شد و جایگاهش را در صدر جدول حفظ کرد.

عده ای معتقدند پرسپولیس 5 فینال دیگر تا رسیدن به جام دارد و بعضی‌ها هم با توجه به اختلاف امتیازات پرسپولیس را از الان قهرمان لیگ می‌دانند. در این رابطه چه نظری دارید؟

شانس پرسپولیس بیشتر از بقیه تیم‌ها است اما هنوز 5 تا بازی مانده و با توجه به نزدیکی امتیازات هر اتفاقی ممکن است بیفتد. پرسپولیس بازیهای سختی با ذوب‌آهن، سپاهان و تراکتورسازی دارد و هنوز کار تمام نشده است و باید با همین روند جلو بروند و نتایج را به نفع خودشان رقم بزنند و کار را تمام کنند اما امیدواری پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از بقیه تیم‌ها است.

چه تصوری از بازی با ذوب‌آهن دارید؟

بازی فوق العاده سختی است. ذوب‌آهن در آسیا و لیگ برتر در این هفته‌ها خوب نتیجه گرفته و بازی خیلی سختی است اما پرسپولیس با انجام یک بازی خوب می‌تواند 3 امتیاز رابگیرد. بازی واقعا سختی است و ذوب‌آهن در این چند بازی خوب نتیجه گرفته و در آسیا هم صدرنشین گروهش است. همیشه بازی در اصفهان با ذوب‌آهن و سپاهان سخت بوده و ذوب‌آهن الان خیلی دوست دارد به سپاهان کمک کند اما پرسپولیس هم تیم قدرتمندی است و می‌تواند برنده از زمین بیرون بیاید.

جدی ترین رقیب پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی کدام تیم است؟

هر 4 تیم خوب بازی کرده‌اند و نتایج خوبی هم گرفته‌اند. امسال رقابت خیلی سخت است و رقبا هم با یکدیگر بازی مستقیم دارند که جذابیت لیگ را بیشتر می‌کند و این بازی‌های رو در رو خیلی تعیین کننده است. تراکتورسازی خیلی خوب کار کرده و بازی مستقیم پرسپولیس با تراکتور در تبریز است و اگر امتیاز بگیرند فاصله‌شان با پرسپولیس کم می‌شود و‌شانس تراکتور برای رقابت بیشتر می‌شود.

در مورد مصاحبه جعفر کاشانی علیه برانکو چه نظری دارید؟

من مصاحبه‌اش را کامل نخواندم و فقط در صفحات مجازی دیدم. واقعا نمی‌دانم این چه مصاحبه ای است چون پرسپولیس شرایط حساسی دارد و‌شانس اول قهرمانی در لیگ است و در آسیا با برد مقابل الاهلی شرایط خوبی در جدول دارد و الان همه باید تلاش کنند تا تیم نتایج خوبش را ادامه بدهد. الان جای این حرفها نیست و همه کمک کنند و حمایت کنند تا هواداران خوشحال شوند. موفقیت پرسپولیس از همه چیز مهمتر است و مهم ترین چیز سرنوشت پرسپولیس است و الان تیم نیاز به آرامش دارد.

واقعا برانکو در قهرمانی‌های پرسپولیس نقش نداشته که کاشانی چنین ادعایی دارد؟

فکر نمی‌کنم این حرف درست و منطقی باشد. از روزی که برانکو آمد شکل بازی پرسپولیس عوض شد و شخصیت برد به تیم برگشت و تیم همیشه دنبال برد است که مساله خیلی مهمی است. پرسپولیس دو بار قهرمان لیگ شد و تا فینال آسیا رفت و یکی از عوامل موفقیت تیم در این 3 سال برانکو بوده است و این مساله بر کسی پوشیده نیست.

با توجه به برد مقابل الاهلی عربستان شرایط پرسپولیس را در لیگ قهرمانان آسیا چطور ارزیابی می‌کنید؟

به نظرم در آسیا کار سخت است. این برد خیلی به تیم کمک کرد و انشا... بازی برگشت با الاهلی را هم ببریم قطعا یکی از تیم‌های صعودکننده خواهیم بود چون بازی با السد هم در تهران است و با آن برد خانگی کار صعود تمام است.

پرسپولیس می‌تواند مثل فصل قبل تا فینال آسیا جلو برود؟

کار نشد ندارد ما همه تیم‌ها پرسپولیس را مدعی قهرمانی آسیا می‌دانند و باانگیزه بالا به مصاف پرسپولیس می‌آیند به‌خصوص تیم‌های عربی که خودشان را تقویت کرده‌اند و از نظر بازیکن مشکلی ندارند. امیدوارم دوباره این اتفاق بیفتد و پرسپولیس به مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا برسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز