خبرگزاری کار ایران

کریستیانو تلاشش را برای رفع مصدومیت می‌کند

آلگری: رسیدن رونالدو به بازی آژاکس سخت است

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۴۲۰

مصدومیت رونالدو و غیبت احتمالی او در دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر آژاکس به بزرگترین نگرانی آلگری تبدیل شده‌است.

به گزارش ایلنا، کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی رئال مادرید در جریان دیدار تیم ملی پرتغال برابر صربستان که با نتیجه 1-1 به پایان رسید دچار مصدومیت شد و زمین را ترک کرد. مصدومیت رونالدو موجی از نگرانی را در بین هواداران یوونتوس ایجاد کرده چرا که این تیم هفته آینده در دیداری حساس از لیگ قهرمانان اروپا به مصاف آژاکس می‌رود. 

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس در مورد شرایط رونالدو گفت: " کریستیانو در حال تلاش برای بازگشت است. امیدوارم برای بازی با آژاکس آماده شود اما کار سختی است. "

آلگری ادامه داد: "رونالدو در حال انجام دادن کارهای لازم است. هنوز 9 روز تا بازی آژاکس زمان داریم. باید تمام جوانب را در نظر بگیریم و بعد برای بازی کردن او تصمیم بگیریم. "

رونالدو با وجود شروع ضعیف در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان اروپا در بازی برابر اتلتیکو مادرید یک بار دیگر ثابت کرد مرد بازی‌های بزرگ است و با هت‌تریک خود موفق شد زمینه‌ساز صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی شود. 

گفتنی است یوونتوس روز سه‌شنبه در دیداری از هفته سی‌ام سری‌آ ایتالیا به مصاف کالیاری می‌رود. باتوجه به فاصله 15 امتیازی یوونتوس در صدر جدول به نظر می‌رسد غیبت رونالدو در این بازی چندان نگران کننده نباشد و هواداران این تیم از قهرمانی سری‌آ تا حد زیادی خیالشان راحت است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز