خبرگزاری کار ایران

به سپاهان آمدم چون عاشق چالش‌های جذابم

نیازمند: رفتار مسئولان پیکان طوری بود که فهمیدم باید جدا شوم/ انتظار داشتم خیلی زودتر به تیم ملی دعوت شوم/ می‌دانم جای چه بزرگانی را در سپاهان گرفته‌ام/ در سال 98 ازدواج می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۴۱۶

گلر سپاهان در مورد سال 97 و اتفاقات فوتبالی آن صحبت کرد.

پیام نیازمند در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص سال 97 اظهار داشت: سال خوبی بود و فصل را در شرایط خوبی با پیکان به پایان رساندیم و انتقال خوبی هم به سپاهان داشتم و خوشحالم که به این تیم بزرگ و پرافتخار پیوستم و از لحاظ ورزشی سال خوبی برای من بود. از لحاظ زندگی شخصی فکر می‌کنم برای هیچ ایرانی سال خوبی نبود و مشکلات و سختی‌هایی که ایجاد شده دیگر برای همه روشن است.

وی در مورد اینکه فوتبالیست‌ها هم مثل همه مردم با مشکلات اقتصادی روبرو هستند گفت: این مشکل برای همه هست و اینکه می‌گویند ما متوجه مشکلات نمی‌شویم درست نیست. شاید مثل خیلی از مردم عزیزمان درگیر مسائل ریز و جزئی اقتصادی نباشیم ولی این مشکلات روی زندگی همه تاثیر می‌گذارد و ما هم از این قائده مثتنی نیستیم. به هر حال امیدوارم سال جدید سال بهتری از هر لحاظ باشد.

گلر سپاهان در مورد جدایی از پیکان و پیوستن به این تیم در سال 97 خاطرنشان کرد: من فصل خوبی در پیکان داشتم ولی در پایان فصل انتظاری که از باشگاه داشتم براورده نشد و به نوعی با بی‌مهری و بی‌محلی مواجه شدم. شرایط خوبی در پیکان داشتم و تصمیم داشتم بمانم ولی طوری با من رفتار نشد که من را می‌خواهند و اتفاقا مدتی منتظر پیکان ماندم ولی وقتی دیدم خبری نشد به فکر جدایی افتادم. پیشنهاد سپاهان هم فرصت خوبی برای من بود و وقتی با امیرخان صحبت کردم و از جایگاهم مطمئن شدم در پذیرش آن درنگ نکردم.

نیازمند در ادامه گفت: پذیرش پیشنهاد سپاهان چالش سخت و جذابی برای من بود و من همیشه دنبال این چالش‌ها هستم. این تیم گلرهای بزرگی مثل آرمناک پطروسیان، مهدی رحمتی، رحمان احمدی، شهاب گردان و... داشته و می‌دانستم انتظار از من بالاست. خصوصاً که فصل گذشته در پست دروازه‌بانی مشکل داشتند و چند بازیکن تغییر کرد و در این شرایط قبول کردم به سپاهان بیایم تا پیشرفت کنم و خدا را شکر همه چیز تا اینجا خوب پیشرفته است و هم کادرفنی و هم هواداران از عملکردم راضی هستند.

وی در مورد شانس سپاهان برای قهرمانی عنوان کرد: کار سختی داریم و کورس رقابت بالای جدول خیلی فشرده‌ است. تا به حال سابقه نداشته 5 تیم در رقابتی به این فشردگی برای قهرمانی تلاش کنند و همین کار ما را سخت کرده است ولی همه تلاشمان را تا لحظه آخر به کار می‌گیریم و امیدوارم به قهرمانی برسیم.

گلر سپاهان در مورد آمار کلین‌شیت‌هایش هم گفت: من به آمار توجهی ندارم و ضمن اینکه بسته ماندن دروازه فقط کار گلر نیست و با همکاری و زحمت کل تیم خصوصاً خط دفاع به دست می‌آید. من تمرکزم روی کمک به تیم و پیروزی در هر بازی است ولی خب تلاش برای گل نخوردن هم بخشی از نتیجه‌گیری است و از این بابت خوشحالم که آمار خوبی داریم.

نیازمند در مورد تجربه دعوت به تیم ملی و حضور در جام ملت‌ها خاطرنشان کرد: من مطمئن بودم به تیم ملی می‌رسم و حتی انتظار داشتم خیلی زودتر دعوت شوم. حتی فصل گذشته زمانی که با پیکان عملکرد خوبی داشتم فکر می‌‎کردم دعوت شوم که اینطور نشد. کی‌روش به راحتی بازیکنی را درجمع نفراتش تغییر نمی‌دهد و اگر دقت کنید اکثر بازیکنانش همان‌هایی بودند که در سال‌های اخیر بازی کردند و بازیکن جدید خیلی کم اضافه شده بود، خصوصاً در پست دروازه‌بانی که همیشه 3-4 گزینه ثابت دعوت می‌شدند ولی من هدفم رسیدن به تیم ملی بود و تلاش کردم و به آن رسیدم.

وی افزود: جام ملت‌ها تجربه خیلی خوبی بود و خوشحالم در آن حضور داشتم و مطمئنم در آینده به دردم می‌خورد. من هنوز راه زیادی در دروازه‌بانی در پیش دارم و برای تیم ملی هم برنامه‌های زیادی دارم.

گلر سپاهان در مورد تجربه همکاری با کی‌روش عنوان کرد: واقعاً یک مربی حرفه‌ای در کلاس بین‌المللی بود و به نظر من مربی بزرگی را از دست دادیم. خوشحالم که در آخرین اردو تجربه همکاری با او را پیدا کردم و امیدوارم در ادامه برای تیم ملی تصمیم مناسبی گرفته شود.

نیازمند در پایان در خصوص سال 98 گفت: امیدوارم سال خوبی برای مردم ایران باشد و ما هم بتوانیم سال خوبی برای هواداران سپاهان رقم بزنیم و آنها را خوشحال کنیم. در زندگی شخصی هم احتمالا در این سال ازدواج خواهم کرد و از این جهت سال خاصی برای من خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز