خبرگزاری کار ایران

مهناز افشار: تیم ملی بانوان نیاز به حمایت بیشتر دارد/ بچه‌های ما بعد از خوردن گل بال در آوردند (صوت)

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۲۴۹

بازیگر سینمای کشورمان برای حمایت از تیم ملی بانوان به تماشای بازی با بلاروس رفته است و در مورد این بازی صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهناز افشار که یکی از تماشاگران ویژه بازی تیم بانوان ایران مقابل بلاروس بود در خصوص حضورش در ورزشگاه اظهار داشت: به نظرم من و هرکس دیگری وقتی ادعا داریم که دغدغه یک چیزی در ذهنمان است فقط نباید در حرف از آن موضوع حمایت کنیم و باید آن را به مرحله عمل برسانیم. من وقتی می‌گویم دغدغه ورزش بانوان کشورم را دارم باید از آنها حمایت کنم و این کمترین کاریست که می‌توانم انجام دهم.

وی در مورد شرایط بازی هم گفت: قطعاً نظر تخصصی نمی‌توانم بدهم چرا که کارشناس فوتبال نیستم و چیزی که به عنوان یک مخاطب و بیننده دیدم را می‌گویم. به نظرم پای بچه‌های ما ابتدای بازی انگار به زمین چسبیده بود ولی بعد از گلی که خوردیم بچه‌ها به نوعی بال در آوردند و انگیزه گرفتند و کارشان تازه شروع شد. این تیم نیاز به حمایت بیشتر دارد، نیاز به اسپانسر دارد، نیاز به تشویق دارد. باید از سوی مردم و مسئولین حمایت بیشتری شود.

بازیگر سینمای کشورمان در ادامه عنوان کرد: باید شرایطی فراهم شود این ورزش بانوان در ایران بیشتر تبلیغ شود. باید دانش آموزان مدارس را بیاورند بازی تیم ملی را ببینند و وقتی در این فضا قرار بگیرند قطعاً جذب می‌شوند و این برای آینده ورزش بانوان خوب است.

افشار در مورد فعالیت‌های ورزشی خودش هم گفت: قطعاً وقتی نسبت به ورزش علاقه نشان می‌دهد یعنی خودم هم ورزش کردن را دوست دارم و ورزش انجام می‌دهم.

حجم فایل صوتی: ۱.۸۱M | مدت زمان فایل صوتی: ۰۰:۰۳:۴۸ دانلود فایل صوتی
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز