خبرگزاری کار ایران

به استقبال دربی لندن

ترکیب احتمالی تاتنهام و آرسنال برای دیدار امشب

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۸۸۷

ورزشگاه ومبلی لندن امشب میزبان دربی شمال این شهر خواهدبود. این بازی با توجه به نزدیکی دو تیم در جدول لیگ جزیره از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش ایلنا، تاتنهام در شرایطی در هفته بیست و نهم لیگ برتر میزبان آرسنال است که به دنبال بازگشت به روند خوب خود بعد از ناکامی در دو بازی قبل است. از طرفی آرسنال در این هفته‌ها شرایط بهتری دارد و برای ادامه نتایج خوب خود وارد ومبلی خواهدشد.

تاتنهام در این بازی دله آلی هافبک ارزشمند خود را در اختیار ندارد و احتمال غیبت اریک دایر و یان فرتونگن نیز وجود دارد. با توجه به مصدومیت‌های زیاد بازیکنان تاتنهام در هفته‌های اخیر و تغییرات مداوم پوچتینو پیش‌بینی 11 بازیکن تاتنهام چندان آسان نیست.

انتظار می‌رود هوگو لوریس همانند بازی‌های قبل با بازوبند کاپیتانی وارد زمین شود. در صورت رسیدن فرتونگن به این بازی، مدافع بلژیکی تاتنهام در کنار هموطن خود آلدرویلرد و داوینسون سانچز ترکیب سه نفره خط دفاعی تاتنهام را تشکیل خواهندداد.

به احتمال زیاد موسی سیسوکو و هری وینکس دو هافبک مرکزی پوچتینو باشند. دنی رز و سرژ اوریه نیز هافبک‌های کناری تاتنهام هستند.

کریستین اریکسن هم پشت سر دو مهاجم این تیم یعنی سون و هری کین وظیفه تغذیه مهاجمان را برعهده خواهد داشت.

ترکیب احتمالی تاتنهام: هوگو لوریس، یان فرتونگن، توبی آلدرویلرد، داوینسون سانچز، موسی سیسوکو، هری وینکس، سرژ اوریه، دنی رز، کریستین اریکسن، سونگ هیون مین، هری کین

در سمت دیگر هکتور بیرین و دنی ولبک تا پایان فصل قادر به همراهی آرسنال نیستند و لیخت اشتاینر نیز در این بازی نمی‌تواند بازی کند.

مشابه بازی‌های گذشته برند لنو سنگربان آرسنال در این بازی است. با توجه به غیبت لیخت اشتاینر امکان استفاده امری از سیستم دفاع سه نفره زیاد است. به نظر می‌رسد سوکراتیس، کوشینلی و شکودران مستفی سه مدافع آرسنال در این بازی باشند.

میتلاند نایلز، ژاکا و توریرا به احتمال قوی سه بازیکنی هستند که در مرکز زمین به میدان خواهندرفت. کولاشیناچ و میخیتاریان نیز دو وینگر آرسنال در این بازی هستند.

لاکازت و اوبامیانگ هم دو مهاجم توپچی‌ها در این بازی خواهند بود تا وظیفه باز کردن دروازه تاتنهام و هوگو لوریس را برعهده داشته باشند.

ترکیب احتمالی آرسنال: برند لنو، لورنت کوشینلی، سوکراتیس، شکودران مستفی، میتلاند نایلز، گرانیت ژاکا، لوکاس توریرا، کولاشیناچ، هنریک میخیتاریان، الکساندر لاکازت، پیر امریک اوبامیانگ

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز