خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس بد بازی می‌کند،‌ چمن را بهانه کرد

عسگری: عالیشاه به بهانه امکانات به مردم مسجد سلیمان توهین کرد / چرا استقلال به چمن ورزشگاه اعتراض نکرد؟

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۲۷۴

مهاجم تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان به اظهارات امید عالیشاه در پایان مسابقه روز گذشته واکنش نشان داد.

عباس عسگری در گفت و گو با ایلنا درخصوص دیدار برابر پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی خوبی بود، دیروز فرصت های بهتری نسبت به حریف داشتیم، برای برد به زمین رفته بودیم وگرنه هیچ بحثی وجود نداشت. من قبول دارم که کیفیت زمین ما مناسب نبود اما آن تنها به دلیل سرمای شهر مسجد سلیمان است. 

او ادامه داد: زمین کیفیت بدی نداشت، چون زمین زردرنگ شده بود انگار که کیفیت نداشت، اینطوری نیست چون مسجد سلیمان شهر کوهستانی است نسبت به سایر شهرهای خوزستان سرمای بیشتری دارد، باید این چمن کاورکشی شود و به آن رسیدگی شود که متاسفانه نبود.

عسگری با بیان اینکه پرسپولیس به دنبال بهانه بود،‌ ادامه داد: آنها خودشان بد بازی می‌کنند به کیفیت چمن اعتراض دارند. به دنبال این بودند که فقط موضوع را داغ کنند و بگویند که زمین اصلا کیفیت نداشت. حالا بازی بعدی را می‌بینیم که نتیجه می‌گیرند و خوب بازی می‌کنند یا مشکل فقط زمین مسجد سلیمان بود.

مهاجم نفت مسجد سلیمان در رابطه با واکنشی که به اظهارات امید عالیشاه داشت، گفت: او صحبت کرد و امکانات ما را در حد یک روستا نشان داد. اگر قصد شما کمک کردن است درباره مسئولان صحبت کنید و خطاب به آنها بگویید که زمین مناسب نیست و یا قبل از آن در این باره صحبت می‌کردید.

عسگری ادامه داد: استقلال قبل از پرسپولیس دوبار در این زمین با ما بازی کرد اما یک اظهار نظر در این باره ندیدید که درباره کیفیت زمین حرف زده باشند. اینطور نباید باشد که برای نشان دادن کمبود امکانات به فرهنگ مردم این شهر توهین شود. عالیشاه حداقل طوری صحبت می‌کرد که به مردم برنخورد. به خاطر هواداران در این باره حرف زدم وگرنه قصد ندارم که به کسی توهین کنم و اهل دعوا باشم. 

او درباره بازی بعدی مقابل نساجی مازندران گفت:‌ بازی حساسی است اما محکوم به برد هستیم. اگر برنده باشیم وضعیت‌مان در جدول خوب می‌شود و حاشیه امنیتی خوبی خواهیم داشت. باید این را بگویم که هواداران ما روز گذشته حمایت استثنایی از ما داشتند و کوچکترین توهینی به تیم حریف نداشتند. امیدواریم این حمایت‌ها دنباله دار باشد و ما هم بتوانیم با نتایج‌مان سبب خوشحالی آنها باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز