خبرگزاری کار ایران

ایوب کلانتری در گفتگو با ایلنا

در نیم‌فصل اول نه خوب بازی می‌کردیم و نه می‌بردیم/ یزدی اعتقادی به فوتبال من نداشت/ مبعلی تصمیم خوبی گرفت که جدا شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۲۲۴

هافبک باتجربه تیم استقلال خوزستان در مورد شرایط این تیم در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر به اظهارنظر پرداخته است.

* موفق شدی گل مساوی را وارد دروازه نفت آبادان کنی. در مورد این بازی چه نظری داری؟

ما در این مسابقه فقط به دنبال برد بودیم و غیر از این هم به چیز دیگری فکر نمی‌کردیم. در دقایق اولیه فشار آوردیم و یک پنالتی هم به دست آوردیم اما متاسفانه تبدیل به گل شد. موقعیت زیادی به حریف ندادیم و متاسفانه نتوانستیم از برتری خود استفاده کنیم و در نهایت بازی مساوی شد.

* به نظر می‌رسد بعد از اینکه کادر فنی جدید بر سر کار آمد کیفیت فنی تیم بالاتر رفته است در این خصوص برایمان بگو.

نیم فصل اول ما نه فوتبال بازی می‌کردیم و نه نتیجه می‌گرفتیم اما الان به نظر من خیلی خوب بازی می‌کنیم، می‌توانیم روی دروازه حریفان خطر ایجاد کنیم و آ‌نها را اذیت کنیم اما نمی‌توانیم از این موقعیت‌ها استفاده لازم را ببریم حالا دلیل آن بی‌تجربگی یا بدشانسی هر چه که هست اما ما فوتبال خوبی را بازی کردیم. در این سه چهار بازی اخیر در هیچ کدام از بازی‌ها مستحق شکست نبودیم و سر و شکل خیلی خوبی گرفتیم.

* ایمان مبعلی هم از جمع شما جدا شد. تصمیم او را چطور می‌بینی؟

ایمان دوست عزیز من است که من با او رفاقت دارم تا زمانی که بود نهایت تلاش خود را برای موفقیت استقلال خوزستان به کار گرفت اما فکر می‌کنم دیگر تا 10 سال آینده هیچ بازیکنی همچین پیشنهاد خوبی دریافت نکند که بتواند دستیار افشین قطبی شود. امیدوارم ایمان در تیم خود موفق باشد و مانند زمان بازیگری پیشرفت کند او برای استقلال خوزستان زحمت زیادی کشید و ما همیشه قدردان او هستیم. فکر می‌کنم تصمیم درستی گرفت که جدا شد.

* کار سختی برای بقا در لیگ دارید به نظرت بتوانید استقلال خوزستان را در سطح اول فوتبال ایران نگه دارید؟

درست است ما کار بسیار سختی داریم و تنها راهی که ممکن است تیم ما در لیگ برتر باقی بماند این است که رقبای مستقیم خود در پایین جدول را شکست دهیم از طرفی شش امتیاز هم از ما کسر شد و این عامل باعث شد کار ما خیلی خیلی سخت شود. امیدوارم بتوانیم با تلاش بچه‌ها و هدایت کادر فنی نتایج خوبی کسب کنیم و در آخر در لیگ بمانیم.

* کار با کریم قنبری و کریم بوستانی را چطور می‌بینی؟ تفاوت کادر فنی فعلی و قبلی در چیست؟

تفاوت از زمین تا آسمان است کادر فنی قبلی به یک سری چیزهایی اعتقاد داشت که فکر نکنم هیچ مربی در فوتبال ایران به آن اعتقاد داشته باشد من هم نمی‌خواهم در مورد آنها زیاد صحبت کنم چون اگر صحبت کنم این طور برداشت می‌شود که با قصد و غرض حرف می‌زنم ولی از نوع تمرین‌دهی، مدل بازی کردن و چینش بازیکنان بهتر شده‌ایم و بهتر هم خواهیم شد.

* به نظر دل پری از داریوش یزدی و کادر او داری؟

به این شکل نیست هر مربی‌ می‌تواند نسبت به سلیقه خود نفراتش را انتخاب کند این در صورتی است که  دو بازیکن خوب در یک پست وجود داشته باشد اما کارنامه من و تیم‌هایی که در آن بازی کرده‌ام مشخص است و نیازی ندارم که خود را به کسی اثبات کنم. کادر فنی قبلی به من اعتماد نداشت و من را بازی نمی‌داد فقط تمرین می‌کردیم و به خانه می‌رفتیم و هر زمان که از ما استفاده می‌شد به نحو احسن کار خود را انجام می‌دادیم. هر زمان هم دلیل بازی نکردنم را از سرمربی تیم می‌پرسیدم جواب قانع کننده‌ای نشنیدم.

* از نظر مالی شرایط تیم چطور است؟

تا کنون پمجاه درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شده است. مبلغ قرارداد بازیکنان ما بسیار کم است و تنها چند بازیکن محدود قرارداد بالای 100 میلیون تومان دارند. امیدوارم مسئولان استانی به تیم استقلال خوزستان کمک کنند تا بتوانیم با حمایت هواداران آن را در لیگ برتر نگه داریم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز