خبرگزاری کار ایران

امیرحسین کریمی در گفتگو با ایلنا

خودمان هم نمی‌دانیم چرا پیکان این نتایج را می‌گیرد/ با تدابیر آقای فرکی به شرایط بهتری می‌رسیم

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۶۷۸

هافبک تیم پیکان در خصوص شرایط این تیم به اظهار نظرپرداخته است.

امیرحسین کریمی، هافبک تیم پیکان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: تمرینات خود را پیگیری می‌کنیم و قصد داریم تا روند بد خود را پایان بدهیم. در بازی گذشته مقابل سپاهان بازی سخت و نفسگیری داشتیم. در مقابل تیمی قرار می‌گرفتیم که شانس عنوان قهرمانی است با این وجود فوتبال خوبی در مقابل این تیم بازی کردیم و کیفیت خوبی از خود نشان دادیم اما متاسفانه نتیجه به نفع ما نبود و در این مسابقه شکست خوردیم.

وی افزود: آقای فرکی با جدیت و تمرکز بالا تمرینات ما را پیگیری می‌کند سعی می‌کنند با صحبت‌های خود روحیه و انرژی بیشتری به بازیکنان منتقل کنند باخت‌های پی‌درپی‌ای که در نیم فصل اول متحمل شدیم باعث شد روحیه بازیکنان ضعیف شود اما با تدابیر آقای فرکی روز به روز شرایط بهتری را تجربه می‌کنیم و امیدوارم که بتوانیم روند رو به رشد خود را آغاز کنیم.

کریمی در خصوص اینکه پیکان از نظر نفری تیم خوبی است اما نمی‌تواند نتیجه بگیرد نیز تصریح کرد: خودمان هم نمی‌دانیم چه اتفاقی برای‌مان افتاده است و واقعا نمی‌دانیم دلیل این بدشانسی‌ها چیست این تیم اول فصل برای هدف دیگری بسته شد اما الان می‌بینید که شرایط چگونه شده است. خود ما هم مانده‌ایم که چه کنیم؛ فوتبال خوب انجام می‌دهیم می‌بازیم، خوب بازی نمی‌کنیم باز هم می‌بازیم. از این اتفاقات هم در لیگ ما افتاده است شما تراکتورسازی و سپاهان را در فصل قبل دیدید که شرایط خوبی نداشتند اما امسال روند خوبی را در پیش گرفتند ما هم سعی می‌کنیم از بازی آینده بردهای خود را آغاز کنیم.

هافبک تیم پیکان در مورد دیدار آینده با ماشین‌سازی تبریز نیز عنوان کرد: زمانی که من در گسترش قبلی و ماشین‌سازی فعلی بازی می‌کردم تیم خوبی داشتیم و نتایج خوبی هم گرفتیم. تیم قبلی با تیم فعلی تفاوت زیادی دارد. ماشین‌سازی زیر نظر آقای مهاجری قابل احترام است و فوتبال خوبی را هم بازی می‌کند. امیدوارم بتوانیم در مقابل این تیم خوب که سخت امتیاز می‌دهد عملکرد خوبی داشته باشیم و بتوانیم روند بد خود را پایان بدهیم.

کریمی در مورد اینکه چندی قبل حساب بانکی‌اش هک شد و تمرکز او را بر هم زد و اینکه ان ماجرا به کجا کشیده شده است، نیز گفت: متاسفانه این اتفاق برای من رخ داد و مرا دچار دردسر کرد فعلا فقط مشخص شده که پول از چه حسابی به چه حسابی انتقال یافته است و ما هم می‌رویم و می‌آییم تا بتوانیم به پول خود برسیم. امیدوارم هر چه سریعتر این اتفاق رخ بدهد و مسئولین که همیشه به من لطف داشتند در این مرا کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز