خبرگزاری کار ایران

مهدیخانی: به بدشانسی خودمان باختیم و حذف شدیم/ تمرکزمان روی لیگ است

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۲۳۱

بازیکن پدیده شهرخودرو گفت: در بازی مقابل سپیدرود در کنار هواداران برای سه امتیاز می‌جنگیم تا جایگاه‌مان در جدول را ارتقا بخشیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی‌ورزشی پدیده شهرخودرو خراسان، محمد مهدی مهدی‌خانی در خصوص شکست پدیده شهرخودرو مقابل پرسپولیس در جام حذفی گفت: از اینکه بازی را در ضربات پنالتی واگذار کردیم به شدت ناراحتیم. حیف شد زیرا چیزی از پرسپولیس کم نداشتیم و خیلی خوب توانستیم برنامه‌هایمان را در زمین اجرا کنیم. 

وی افزود: ابتدا با گلی که به ثمر رسید، از پرسپولیس جلو افتادیم و صرفا روی یک اشتباه در طول 120 دقیقه دروزاه‌مان گشوده‎شد. دیدید که پرسپولیس پرمهره در مقابل ما موقعیت آنچنانی نداشت و به هیچ‌وجه از ما سر نبود. در ضربات پنالتی شانس اهمیت بالایی دارد و متاسفانه قرعه شانس به نام آنها خورد.

مهدیخانی در خصوص دیدار آتی تیمش در لیگ برتر مقابل سپیدرود رشت گفت: ابدا به جایگاه حریف نگاه نمی‌کنیم. تمام تمرکزمان از اینجا به بعد روی لیگ است و می‌خواهیم نتایج خوب دور رفت را تکرار کنیم. با آمدن حمیداوری مشکلات ما حل شده است و قول دادند تمامی مشکلات حل شود تا بازیکنان با تمرکز بالاتر لیگ را دنبال کنند.

وی خاطرنشان کرد: از هواداران پدیده شهرخودرو بابت حمایت‌هایی که در طول فصل از نماینده استان داشته‌اند ممنونیم و می‌دانیم که باید برای شادی آنها لحظه‌لحظه تلاش کنیم. امیدوارم در بازی با سپیدرود هم کنارمان باشند و در نهایت با تشویق بی‎‌امان آنها سه امتیاز را در مشهد حفظ کنیم.

بازیکن ملی‌پوش پدیده شهرخودرو در مورد عدم حضورش در اردوی تیم امید عنوان کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با مسئولان تیم امید صحبت کردند تا ما به اردو نرویم چراکه مسابقات فشرده بوده و نتوانستیم به آنها اضافه شویم، ان‌شاءالله از اردوهای بعدی در کنار تیم امید هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز