خبرگزاری کار ایران

مقایسه تراکتور لیگ چهاردهم و هجدهم؛

شاگردان لیکنز می‌توانند به قهرمانی امیدوار باشند؟

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۵۲۹

تی‌تی‌ها با جذب بازیکنان بزرگ و استخدام مربی طراز اول در سودای جام هستند و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی مضایقه نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی تبریز در هفته هجدهم لیگ برتر موفق شد استقلال را با تک گل اشکان دژاگه از پیش رو بردارد و گام بلندی برای قرارگیری در بین تیم‌های بالانشین جدول بردارد.

تی‌تی‌ها که با استخدام لیکنز و جذب بازیکنان نامدار ایرانی و خارجی به چیزی جز قهرمانی در این فصل فکر نمی‌کنند توانستند با غلبه بر استقلال خود را در قامت یک مدعی معرفی کنند و نشان دهند که عزمی جدی برای کسب جام دارند.

تراکتورسازی با صدر جدول تنها پنج امتیاز فاصله دارد و این در حالی است که با تیم‌های بالانشین خود در جدول رده‌بندی بازی رودرو دارد و می‌تواند با غلبه بر آن‌ها شانس خوبی برای خود در راه قهرمانی لیگ برتر متصور باشد.

همواره از این تیم در ابتدای هر فصل از لیگ برتر به عنوان یکی از مدعیان عنوان قهرمانی نام برده شده است اما عملکرد پر نوسان آن‌ها در طول فصول مختلف باعث این شده‌ که هیچوقت تراکتورسازی را بر بام فوتبال ایران نبینیم و این تیم فقط یک مدعی باقی بماند.

تراکتورسازی در فصل چهاردهم که به علت یک امتیاز کمتر نسبت به سپاهان از کسب عنوان قهرمانی باز ماند تا انتهای هفته هجدهم در آن فصل 32 امتیاز کسب کرده بود و در رده چهارم قرار داشت که در مقایسه با فصل جاری این تیم یک امتیاز بیشتر کسب کرده و در همان مکان چهارم قرار دارد.

این آمار نشان می‌دهد که شاگردان لیکنز می‌توانند به قهرمانی فکر کنند و امیدوار باشند که با ارائه عملکرد خوب گوی سبقت را از رقبای قدرتمند خود ربوده و بتوانند افتخاری تکرار نشدنی را برای فوتبال آذربایجان رقم بزنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز