خبرگزاری کار ایران

تبریزی وینگر می‌شود؟

دست باز شفر برای پر کردن جای باقری و دانشگر

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۸۷۸

وینفردشفر در دیدار مقابل پیکان، آرمین سهرابیان و محمد دانشگر را به عنوان زوج مرکز خط دفاع این تیم قرار داد.

به گزارش ایلنا، وینفردشفر در دیدار مقابل پیکان، آرمین سهرابیان و محمد دانشگر را به عنوان زوج مرکز خط دفاع این تیم قرار داد. دانشگر در آن دیدار پاس گل اول را هم به نام خود ثبت کرد. با توجه به محرومیت دانشگر مقابل تراکتور احتمالا پژمان منتظری دوباره به دفاع مرکزی برخواهد گشت. در دیدار مقابل پیکان، منتظری و امید نورافکن به عنوان مدافعان کناری بازی کردند.

ابهام حضور وریا

در بازی با پیکان فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، وریا غفوری، فرشید باقری و روزبه چشمی به عنوان هافبک حضور داشتند. از سوی دیگر در سمت چپ و راست، استقلال با حضور وریا و اسماعیلی عملکرد خوبی داشت و به نظر می‌رسد با اضافه شدن شجاعیان، خط میانی استقلال تقویت شده است اما مشکل جدید آبی‌پوشان شکستگی بینی وریاست که حضور او در دیدار مقابل تراکتور را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

تبریزی مهاجم یا وینگر؟

مرتضی تبریزی مهاجم استقلال موفق شد گل اول را برای استقلال مقابل پیکان به ثمر برساند اما در بیشتر نبردهای هوایی بازنده بود. با توجه به ترافیک مهاجمان در استقلال، احتمال حضور تبریزی در پست وینگر هم وجود دارد. گادوین منشا هم در بازی مقابل پیکان از دقیقه ۷۰ در خط میانی به کار گرفته شد و یک پاس گل داد. ایسما خرید جدید استقلال هم در اولین دقیقه حضورش موفق شد گلزنی کند.

زنگ خطر ایسما

ایسما با گلزنی مقابل پیکان زنگ خطر را برای بقیه مهاجمان استقلال به صدا درآورد. اسماعیل گونسالوس در این بازی موفق شد یک رکورد فوق العاده به ثبت برساند، او در دقایق پایانی بازی به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و 52 ثانیه بعد توانست گل سوم استقلال را بزند و احتمال دارد در دیدار مقابل تراکتور در ترکیب ثابت قرار بگیرد. باید دید او در ادامه یادآور خاطرات خوش تیام خواهد بود یا روزهای تلخ و کابوس‌وار گرو را تجربه می‌کند.

کار سخت شجاعیان و چشمی

شفر برای بازی مقابل تراکتور فرشید باقری و دانشگر را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و در نتیجه شجاعیان و چشمی در فاز تدافعی کار سختی پیش رو خواهند داشت. هرچند استقلال در فهرست ذخیره‌های خود نام‌های زیادی دارد که اغلب به لحاظ کیفی فاصله زیادی با ترکیب اصلی ندارند.

دست پر شفر روی نیمکت

حسین حسینی گزینه حضور در درون دروازه است و منتظری، ایسما و منشا هم گزینه‌های جایگزینی در ترکیب استقلال هستند. با اضافه شدن پاتوسی هم باید این اسم را به فهرست بازیکنان نزدیک به ترکیب اصلی اضافه کرد. با این ترافیک بالا، اللهیار صیادمنش و رضا آذری کار سختی برای حضور در ترکیب دارند.

نبرد سکو و نیمکت

احتمالا خسرو حیدری، فرشاد محمدی‌مهر، میثم تیموری و میلاد زکی‌پور در خط دفاعی و همچنین محسن کریمی، مهدی قائدی و روح‌ا... باقری در فاز هجومی برای رسیدن به نیمکت استقلال رقابت خواهند کرد و از این میان، تنها 3 نفر می‌توانند در کنار منتظری، ایسما، منشا و حسینی روی نیمکت باشند و بقیه ناچار به سکونشینی هستند.

بهترین خط دفاع لیگ

تا پیش از بازی‌های هفته هفدهم لیگ برتر استقلال به همراه پرسپولیس با 6 گل خورده بهترین خط دفاع لیگ را در اختیار داشت اما پرسپولیس 2 گل از فولاد دریافت کرد تا آبی‌ها این عنوان را به تنهایی در اختیار بگیرند. استقلال با 22 گل زده در خط حمله هم آمار خوبی به ثبت رسانده است و بعد از سپاهان و تراکتورسازی بهترین آمار را در اختیار دارد. استقلال با تفاضل 16 گل بعد از سپاهان بهترین آمار لیگ برتر را در اختیار دارد. استقلال یک بازی از پرسپولیس کمتر برگزار کرده است و اگر این تیم در بازی عقب‌افتاده خود برابر ذوب‌آهن 3 گل یا بیشتر دریافت کند عنوان بهترین خط دفاع لیگ برتر را از دست می‌دهد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز