خبرگزاری کار ایران

شایان مصلح در گفتگو با ایلنا؛

بازیکن پدیده بی‌احتیاطی کرد و داور پنالتی گرفت/ در پایان فصل در مورد تمدید قرارداد صحبت می‌کنیم/ فکر نمی‌کردم منشا به استقلال برود

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۴۷۹

مدافع تیم پرسپولیس در خصوص مسائل مختلف صحبت کرد.

شایان مصلح در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار با پدیده اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم این دیدار را با برد پشت سر بگذاریم. بازی سختی بود و انتظار این بازی سخت را هم داشتیم. خوشحالم که توانستیم با موفقیت اولین گام را پشت سر بگذاریم و الآن هم آماده بازی با فولاد می‌شویم تا در این مسابقه هم موفق عمل کنیم.

مصلح در خصوص صحنه پنالتی نیز گفت: من وارد هیجده قدم شدم اما توپ از پایم جدا شد اما وقتی بازیکن حریف خواست توپ را دفع کند زرنگی کردم و به جای توپ پای من را شوت کرد و داور هم پنالتی گرفت. بی احتیاطی بازیکن پدیده باعث شده تا داور پنالتی را اعلام کند.

وی در خصوص  اینکه در نبود محمد انصاری مدافع چپ ثابت تیم پرسپولیس تبدیل شده نیز تصریح کرد: خدا را شاکرم که در این مدت که ثابت بازی کرده‌ام هم رضایت هواداران و کادرفنی را برآورده کنم. دوست دارم که بیشتر از این‌ها به تیم کمک کنم و روند پیشرفتم را ادامه دهم تا کاری کنم که هواداران از من راضی باشند. 

مصلح در خصوص اینکه شایعه جدایی وی در نیم‌فصل به گوش می‌رسید نیز افزود: من تا آخر فصل با پرسپولیس قرارداد دارم و قصد جدایی از این تیم هم ندارم در پایان فصل قراردادم به پایان می‌رسد و آن موقع تصمیم می‌گیرم که چه کنم. فعلا که در کوران مسابقات هستیم و صحبت کردن در مورد این مسائل درست نیست وقتی فصل تمام شد در مورد تمدید قرارداد یا مسائل دیگر صحبت خواهیم کرد.

مدافع پرسپولیس در خصوص پیوستن منشا به استقلال گفت: به عنوان یک دوست و رفیق برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. او از خارج از ایران هم پیشنهاد داشت و فکر می‌کردم به آن تیم‌ها ملحق شود و تصور نمی‌کردم که به استقلال بپیوندد. ولی به هر حال برای او و همچنین دیگر بازیکنان جداشده آرزوی موفقیت می‌کنم.

مصلح در خصوص حرف و حدیث‌های که در مورد کمک‌هایی که به این تیم می‌شود نیز گفت: بله به ما کمک می‌شود. هم از جانب بازیکنان خوبی که داریم و هم از طریق هوادارانی که به ما همیشه لطف داشته‌اند کمک می‌شویم. امیدوارم با فشردگی که در بازی‌های ما وجود دارد بتوانیم خوب عمل کنیم و در نهایت به سومین قهرمانی متوالی نیز دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز