خبرگزاری کار ایران

حسینی: کمیته اخلاق باید جواب تقوی را بدهد نه من/اگر قرار باشد جواب بدهیم ما هم مثل خودشان پاسخ خواهیم داد

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۲۷۵

کاپیتان پرسپولیس در مورد حواشی اخیر پیرامون این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سیدجلال حسینی پس از پیروزی مقابل پدیده گفت:‌ بازی سختی بود و ما این مسابقه را به سختی بازی  پشت‌ سر گذاشتم.

وی در پاسخ به این سوال که هجمه هایی علیه پرسپولیس در این هفته به راه افتاده گفت: از هواداران ممنونم که در حال جنگیدن با همه هستند ولی روابط عمومی باشگاه باید بیشتر پاسخگو باشد. ما یکی از تیم‌هایی هستیم که بیشترین مشکلات را داریم ولی همینجا می‌گویم اگر قرار باشد جواب بدهیم ما هم مثل خودشان پاسخ خواهیم داد.

کاپیتان پرسپولیس در  خصوص اینکه آیا پرسپولیس با این شرایط می‌تواند به صدرنشینی ادامه بدهد گفت: خیر اصلا اینطور نیست. برخی ها بازیکنان را بی دلیل بزرگ می‌کنند در حالی که آنها باید کنترل شوند. ما باید در آسیا بجنگیم و برخی از بازیکنان باید خیلی تلاش کنند.

حسینی در خصوص صحبت‌هایی که محمد تقوی علیه پرسپولیس صحبت کرده است: من که نباید جواب این مسائل را بدهم، کمیته اخلاق و کمیته انضباطی باید در این مورد صحبت کنند. یک مربی به عنوان کارشناس رفته در جایی هر طور خواسته صحبت کرده است و کمیته اخلاق و کمیته انضباطی باید به این مسئله ورود کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز