خبرگزاری کار ایران

بازیکنانی که ممکن است با تغییر سرمربی از تیم‌ملی بروند

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۵۹۲

تیم ملی در حالی به کار خود در جام ملت‌های آسیا پایان داد که نتوانست به آرزوی 43 ساله قهرمانی در این رقابت‌ها جامه عمل بپوشاند

به گزارش ایلنا،تیم ملی در حالی به کار خود در جام ملت‌های آسیا پایان داد که نتوانست به آرزوی 43 ساله قهرمانی در این رقابت‌ها جامه عمل بپوشاند و حالا به احتمال قریب به یقین باید بدون کارلوس کی‌روش آینده خود را دنبال کند. مربی پرتغالی که هشت سال روی نیمکت تیم ملی نشست و بازیکنان زیادی زیر نظر او در ترکیب ایران قرار گرفتند. تعدادی از این بازیکنان با حضور کی‌روش بود که پیراهن سفید تیم ملی را بر تن کردند و تعدادی دیگر نیز با اصرار و اعتقاد کارلوس بود که پیراهن تیم ملی را در چند سال اخیر می‌پوشیدند. با این حال هم در صورت نبودن کی‌روش و هم به لحاظ سن و سال بازیکنان، تعدادی از آنها، باید با پیراهن تیم ملی وداع کنند. به بهانه پایان بازی‌های تیم ملی در جام ملت‌ها بازیکنانی که احتمالا کنار می‌روند را مرور می‌کنیم.

محمدحسین‌ کنعانی زادگان

این مدافع ماشین سازی 24 سال بیشتر ندارد و در جام ملت‌ها نیز اولین تورنمنت خود به همراه تیم ملی را تجربه می‌کرد. با این حال، بسیاری بر این عقیده‌اند که او از لحاظ فنی، جایگاه حضور در تیم ملی حداقل در ترکیب اصلی را ندارد و تنها به دلیل علاقه و عقیده کی‌روش شانس حضور در تیم ملی را پیدا کرده و شاید اگر کی‌روش نباشد، اصلا به تیم ملی هم دعوت نشود. بازیکنی که به نظر می‌رسد، باز هم باید کسب تجربه کند تا تعداد بازی‌های ملی‌اش از 10 عبور کند.

پژمان منتظری

این مدافع 35 ساله استقلال، هم در جام جهانی و هم در جام ملت‌ها روی نیمکت ذخیره‌های تیم ملی نشسته بود. منتظری در این تورنمنت تنها 45 دقیقه فرصت پیدا کرد که در نیمه دوم بازی با یمن به میدان برود و در 5 بازی دیگر تنها نظاره گر عملکرد ضعیف مدافعان میانی بود. با این حال به نظر می‌رسد که چه با کی‌روش و چه بدون او این آخرین تورنمنتی بود که پژمان پیراهن تیم ملی را به تن داشت. مدافعی که از سال 2008 تاکنون در 50 بازی ملی به میدان رفت.

مسعود شجاعی

کاپیتان 34 ساله تیم ملی در این دوره از جام ملت‌ها تنها 5 دقیقه در انتهای بازی با عمان فرصت حضور در زمین بازی را پیدا کرد تا چهارمین حضور خود در جام ملت‌ها را تجربه کند و نامش در کنار مهدی مهدوی‌کیا و جواد نکونام قرار بگیرد. شجاعی که از سال 2004 تاکنون در تیم ملی است، در این 15 سال در 82 بازی ملی به میدان رفت و با 3 دوره حضور در جام جهانی در این زمینه در بین تاریخ فوتبال ایران رکورد دار است اما بعید به نظر می‌رسد که باز هم بتواند پیراهن تیم ملی را بر تن کند و خودش را به باشگاه صدتایی‌ها برساند.

اشکان دژآگه

این بازیکن 32 ساله یکی از ستاره‌های اصلی ایران در جام ملت‌ها بود که در 5 بازی با بازوبند کاپیتانی ایران در ترکیب اصلی به میدان رفت و هنوز هم می‌تواند حداقل یکی دو سال دیگر برای ایران بازی کند اما نکته‌ای که در خصوص این بازیکن دو رگه ایرانی – آلمانی باید به آن اشاره کرد این است که اشکان پیش از حضور کی‌روش توسط افشین قطبی هم برای حضور در تیم ملی دعوت شده بود اما با حضور کی‌روش بود که در سال 2012 به تیم ملی ایران پیوست. او در این مدت، کاپیتان دوم ایران هم شد و با وجود بازی‌های ملی بازیکنی مثل احسان حاج‌صفی، بازوبند کاپیتانی را به بازوی خود بست. اما حالا باید دید در صورت رفتن کی‌روش، اشکان باز هم به بازی در تیم ملی ادامه می‌دهد و یا اصلا به اردو فراخوانده می‌شود تا تعداد بازی‌هایش از مرز 58 عبور کند یا خیر.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز