خبرگزاری کار ایران

بهزاد غلامپور: بیرانوند با لیاقت به این جایگاه رسیده است/ او می‌تواند در تیم‌های بزرگ اروپا بازی کند

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۸۹۶

پیشکسوت فوتبال و گلر سال‌های دور تیم ملی به تمجید از عملکرد بیرانوند پرداخت.

بهزاد غلامپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی تیم ملی ایران مقابل چین اظهار داشت: تبریک می‌گویم، بچه‌های ما بازی خیلی خوبی انجام دادند و کاملاً مستحق نتیجه‌ای که به دست آمد بودیم و تا اینجا بهترین تیم جام بودیم و امیدوارم با ادامه این روند بعد از 43 سال شاهد قهرمانی ایران در آسیا باشیم.

وی با اشاره به بسته ماندن دروازه ایران در 5 بازی گذشته گفت: اتفاق خیلی خوبی است و با تدابیر کی‌روش و عملکرد خوب خط دفاع و دروازه‌بان خوب‌مان توانستیم به این رکورد دست پیدا کنیم و امیدوارم با 2 کلین‌شیت دیگر یک قهرمانی بدون گل خورده نصیب تیم ملی ایران شود و اگر با بسته ماندن دروازه به قهرمانی برسیم ارزش بیشتری دارد.

گلر سابق تیم ملی در مورد اینکه آمار به دست آمده بیشتر متعلق به خط دفاع است یا دروازه‌بان گفت: به هر حال آمارهای دفاعی یک تیم هم به ساختار دفاعی برمی‌گردد و هم به عملکرد گلر و هیچ کدام بدون دیگری کامل نیست. اگر یک خط دفاع خوب و ساختار دفاعی خوب داشته باشیم ولی دروازه‌بان مطمئنی درون دروازه نباشد تیم به مشکل می‌خورد و اگر گلر خوبی داشته باشیم ولی در ساختار دفاعی مشکل داشته باشیم بازهم دچار مشکل خواهیم شد. نمی‌توان هیچکدام را نادیده گرفت و دیگری را پررنگ کرد.

غلامپور با اشاره به عملکرد بیرانوند در جام ملت‌ها خاطرنشان کرد: بیرانوند پیش از این هم در جام جهانی و هم در لیگ قهرمانان آسیا توانمندی‌های خودش را ثابت کرده بود و حالا بار دیگر نشان داد که جایگاهی که در اختیار دارد چیزیست که شایسته آن است و امیدوارم بعد از جام ملت‌ها به اروپا ترانسفر شود چرا که بهترین فرصت را در اختیار دارد و توانایی این را دارد که در تیم‌های بزرگ و مطرح اروپایی بازی کند و لژیونر بزرگی برای فوتبال ما باشد.

وی در مورد مقایسه فوتبال حال حاضر آسیا با زمان حضور خودش در تیم ملی گفت: فوتبال آسیا نسبت به آن زمان پیشرفت کرده و تیم‌ها به هم نزدیک شده‌اند. ما آن زمان بازی را به ژاپن واگذار کردیم ولی حالا تیم بهتری داریم و امید داریم که به فینال راه پیدا کنیم.

غلامپور در مورد وضعیت سایپا خاطرنشان کرد: اوضاع خوبی داریم و تمرینات را پیگیری می‌کنیم. چند بازیکن به زودی به تیم ما اضافه می‌شوند تا برای بازی‌های آسیایی آماده شویم.

مربی گلرهای سایپا در مورد مطرح شدن چند گزینه برای دروازه‌بانی این تیم از جمله حامد لک گفت: هیچ صحبتی از آمدن حامد لک نبود و ما در پست دروازه‌بان نیاز به جذب بازیکن نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز