خبرگزاری کار ایران

روزبه چشمی در گفتگوی اختصاصی با ایلنا؛

غیبت طارمی؟ تیم ملی به نفر وابسته نیست/ می‌توانیم طلسم 43 ساله جام ملت‌ها را بشکنیم

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۸۸۰

هافبک تیم ملی فوتبال ایران در مورد جام ملت‌ها بازی مقابل ژاپن صحبت کرد.

روزبه چشمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار ایران مقابل چین اظهار داشت: همانطور که پیش از این گفته شده بود ما بازی به بازی پیش می‌رویم و برای بازی با چین هم تمرینات و برنامه‌ریزی خاصی داشتیم و خدا را شکر توانستیم آنها را به خوبی در زمین پیاده کنیم. هم در فاز دفاعی عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم دروازه‌مان را بسته نگه داریم و هم در فاز هجومی خوب عمل کردیم و انقدر گل زدیم که نشان دهیم یک تیم هجومی هستیم و توانایی انجام کار‌های بزرگ را داریم. به هر حال بازی با چین دیگر تمام شد و تمام تمرکز و فکر و ذکر ما بازی با ژاپن است و به امید خدا می‌رویم مردم را خوشحال کنیم.

وی در مورد اینکه نتایج خوب تیم ملی امیدواری به قهرمانی در جام ملت‌ها را در دل هواداران فوتبال زنده کرده است گفت: از روز اول که پا به این مسابقات گذاشتیم هدفی نداشتیم به جز افتخار برای پیراهن تیم ملی کشورمان و خوشحال کردن مردم عزیزمان ولی همانطور که گفتم بازی به بازی جلو می‌رویم و فعلاً همه فکر و ذکرمان بازی با ژاپن است. امیدوارم با همدلی که بین بچه‌ها و کادرفنی وجود دارد به این طلسم 43 ساله پایان دهیم و با قهرمانی و دست پر به ایران برگردیم هرچند کار خیلی خیلی سختی داریم.

هافبک تیم ملی در مورد محرومیت مهدی طارمی در بازی با ژاپن اظهار داشت: مهدی از بازیکنان خوب ما در طول جام بوده و مقابل چین هم با یک گل و یک پاس گل توانایی‌های خودش را نشان داد ولی واقعاً تیم ملی به سطحی رسیده که به نفر وابسته نیست و با نبود یک یا دو بازیکن دچار مشکل نمی‌شود. ما به شکل واقعی کلمه یک تیم هستیم و مطمئنم هر بازیکنی جای مهدی وارد زمین شود بهترین عملکرد را خواهد داشت.

چشمی در مورد حمایت هواداران تیم ملی در امارات گفت: جا دارد از تک تک‌شان تشکر کنم که همیشه حامی ما بودند و هیچوقت ما را تنها نگذاشتند. همانطور که ما بازی به بازی جلو رفتیم و بهتر شدیم تماشاگران بیشتری هم برای ما آمدند و مطمئنم اگر دعای خیر آنها پشت ما نبود دچار مشکل می‌شدیم و امیدوارم پا به پای هم تا قهرمانی پیش برویم.

وی در مورد اینکه با توجه به مصدومیتش در جام جهانی به نظر می‌رسید در جام ملت‌ها بیشتر بازی کند، خاطر نشان کرد: من در جام جهانی دچار بدشانسی شدم و مصدومیت بد موقعی سراغم آمد و الان هم آماده هستم به تیم ملی کمک کنم ولی نظر سرمربی است که چه کسی در زمین باشد و من چه نود دقیقه و چه یک دقیقه در زمین باشم همه تلاشم را برای کمک به تیم به کار می‌گیرم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز