خبرگزاری کار ایران

اعتصاب بازیکنان کار خوبی نبود

افشارزاده :ایران با این تیم باید فینالیست آسیا شود/ خوب نیست مدیران علیه یکدیگر مصاحبه کنند

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۷۰۹

مدیرعامل سابق استقلال از عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا رضایت دارد و معتقد است ملی‌پوشان می‌توانند قهرمانی این مسابقات را کسب کنند.

به گزارش ایلنا،بهرام افشارزاده مدیرعامل سابق استقلال از عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا رضایت دارد و معتقد است ملی‌پوشان می‌توانند قهرمانی این مسابقات را کسب کنند.

با افشارزاده درخصوص تیم ملی در جام ملت‌های آسیا، اعتصاب بازیکنان در تمرین و همچنین درگیری‌های لفظی بین مدیران سابق همکلام شدیم.

نظرتان درخصوص عملکرد تیم ملی در بازی‌های اخیر جام ملت‌ها چیست؟

تیم ملی بسیار خوب بازی می‌کند. بازیکنان کار خودشان را به خوبی در زمین انجام می‌دهند و به هماهنگی بسیار خوبی دست پیدا کرده‌اند. تیم ما در همه خطوط با نظم خاصی بازی می‌کند و من آینده این تیم را بسیار خوب می‌بینم.

ما یک بازی سخت مقابل عراق برگزار کردیم. چه صحبتی در این باره دارید؟

عراق همیشه یک حریف سرسخت برای ایران محسوب می‌شود. من قبل از بازی هم پیش‌بینی کرده بودم که با اختلاف دو گل پیروز می‌شویم. به هرحال مهم این بود که به دور بعدی صعود کنیم و از این جا به بعد تازه کار ما در جام ملت‌های آسیا آغاز می‌شود زیرا دیگر حریفان راحت نیستند و برای هر پیروزی باید تلاش زیادی را انجام داد.

تیم‌ها را در جام ملت‌ها چطور دیدید؟

زیاد سطح مسابقات خوب نیست. تیم‌ها خیلی بالا و پایین دارند. استرالیا آن تیم قبلی نیست و ژاپن هم تیم جام جهانی نبوده من فکر می‌کنم زیاد آسیا را جدی نمی‌گیرند و همین باعث شده که سطح بازی‌ها پایین بیاید.

پیش‌بینی‌تان این است که ایران عنوان قهرمانی را کسب کند؟

ایران باید حتما فینالیست آسیا شود زیرا با این تیم کسب این عنوان دور از دسترس نیست. من مطمئن هستم ایران یک پای فینال جام ملت‌های آسیا خواهد بود.

این روزها بحث حضور کی‌روش در کلمبیا بعد از جام ملت‌های آسیا شنیده می‌شود. نظرتان چیست؟

اگر قرار است این اتفاق بیفتد، هرچه زودتر بیفتد بهتر است. به نظر من بچه‌ها آن‌قدر قوی شده‌اند که بتوانند بهترین بازی‌ها را انجام دهند. اگر هم قرار است کی‌روش برود، باید یک مربی خارجی دیگر استخدام کنند اما نه این بار مثل گذشته که فدراسیون در استخدام مربی باشد. ما در گذشته همیشه با تیم‌های ضعیف بازی می‌کردیم اما الان اگر همین تیم را تقویت کنیم و آن را حفظ کنیم، می‌توانیم در المپیک 2020 هم از آنها استفاده کنیم. اگر این تیم حفظ شود و بازی‌های تدارکاتی خوبی را انجام دهد، حتی می‌تواند در این مسابقات قهرمان هم شود.

طی روزهای گذشته کشمکش‌هایی بین فتحی و فتح‌ا...زاده مدیران قبلی استقلال به وجود آمده بود.

به نظر من اصلا خوب نیست که مدیران علیه یکدیگر حرف بزنند. اگر هم مشکلی هست می‌توانند رو در رو با یکدیگر صحبت کنند. ما فوتبالی‌ها باید احترام یکدیگر را حفظ کنیم امیدوارم این اختلاف‌ها زودتر حل شود تا دودش به چشم استقلال نرود.

بازیکنان استقلال برای دریافت پول‌شان چند روزی اعتصاب کرده‌اند.

درست است که بازیکن پولش را می‌خواهد اما اعتصاب اصلا کار قشنگی نیست زیرا لطمه‌اش را هم بازیکن و هم باشگاه می‌خورد. البته این را هم می‌دانم که مدیران همیشه تلاش می‌کنند تا مشکلات مالی و طلب بازیکنان را حل کنند.

نیومایر در مصاحبه‌ای از زمان حضورش در استقلال انتقاد کرد و حتی گفت که بازیکنان تیم به وی در زمین پاس نمی‌دهند.

این دیگر از آن حرف‌ها بود. مگر می‌شود بازیکنان در زمین به هم پاس ندهند. اصلا آوردن این بازیکن اشتباه بود. بازیکن خارجی جز بار هزینه اضافی هیچ کارآیی ندارد. وقتی این همه جوان خوب در فوتبال وجود دارد بهتر است از آنها استفاده کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز