خبرگزاری کار ایران

پایان استراحت یک ماهه مهاجم اسکاتلندی؛

اروین به تراکتورسازی برمی‌گردد؟

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۷۷۲

بعد از بازگشت استوکس به نظر می‌رسد اروین هم باید به تراکتورسازی برگردد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، آنتونی استوکس و لی هری اروین، دو مهاجم گلزن تراکتورسازی در نیم فصل نخست در مقطع تعطیلات لیگ به مرخصی رفته و دیگر به تمرینات باز نگشتند تا این تیم در هفته‌های پایانی نیم فصل نخست در خط حمله به مشکل بخورد.

با وجود اینکه گفته می‌شد این دو بازیکن از تراکتورسازی جدا خواهند شد ولی چندی پیش محمد تقوی دیداری با استوکس داشت و پس از آن مهاجم ایرلندی برای بازگشت به جمع سرخپوشان تبریزی اعلام آمادی گرد و به زودی به تمرینات برمی‌گردد.

در همین راستا به نظر می‌رسد علاوه بر استوکس باید شاهد برگشت هری اروین اسکاتلندی هم باشیم. وی که به دلیل افسردگی و گواهی پزشکی اعلام کرد نیاز به یک ماه استراحت دارد حالا با پایان دوره استعلاجی خود طبق ادعایی که داشت باید به تبریز برگردد و در تمرینات تراکتورسازی شرکت کند.

البته هنوز موضع باشگاه تراکتورسازی در خصوص این بازیکن مشخص نیست ولی استراحت یک ماهه که اروین طبق نسخه پزشک خود درخواست داده بود تمام شده و زمان بازگشت این بازیکن فرا رسیده است.

در صورتی که اروین هم مثل استوکس تصمیم به بازگشت بگیرد مشکلات تراکتورسازی در خط حمله تا حد زیادی برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز