خبرگزاری کار ایران

کمیته توسعه راگبی بانوان ایران برترین کمیته سال 2018 شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۷۱۷

جشن 50 سالگی آسیا راگبی با حضور رئیس فدراسیون جهانی عنوان برگزار شد.

جشن 50 سالگی آسیا راگبی که با حضور رئیس فدراسیون جهانی، بیل بویمنت و آقاحسین، رئیس آسیا وتمامی اعضای فدراسیون راگبی آسیا و مقامات فدراسیون جهانی در معرفی برترین های آسیا، که در 4 عنوان برگزار شد، کمیته ی توسعه راگبی بانوان ایران به عنوان برترین کمیته سال 2018 معرفی شد.

 جایزه توسط رئیس انجمن و رئیس کمیته ی توسعه بانوان ایران دریافت شد. در این رابطه  حسن میرزاآقابیک گفت: آنچه امروز در راگبی آسیا برای ایران اتفاق افتاده را مدیون همکارانم در انجمن و تلاش بی وقفه و ستودنی کمیته های استانی هستم و این اتفاق مهم را به خانواده ی راگبی ایران تبریک عرض نموده و از حمایت های فدراسیون انجمن های ورزشی جناب آقای علیپور که در رقم زدن این مهم انجمن را حمایت کرده، تشکر و قدردانی می نمایم. همچنین در جشن برترین های امسال که در بهمن ماه برگزار می گردد، از جایزه ی اهدایی رونمایی خواهد شد.

همچنین در اجلاس خانم میرهادی ، نایب رئیس بانوان اسبق انجمن، از سمت خود در کمیته ی بانوان آسیا استعفا داده و دو تن از بانوان ایران را نامزد عضویت در کمیته پیشنهاد نمودند. جا دارد از تلاش ارزشمند ایشان در دوره ی عضویت در کمیته ی آسیا و انجمن راگبی تشکر و قدردانی نمایم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز