خبرگزاری کار ایران

اهداف خاص شماره یک پرسپولیس مقابل ذوب آهن/ سرِ پرسودای علی بیرو

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۱۵۲

پرسپولیس با دروازه بان شماره یک خود به درخشش در لیگ برتر می اندیشد.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس امروز در تنها بازی باقیمانده هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن می رود. این دیدار از ساعت 16:15 دقیقه آغاز خواهد شد.

رویارویی با استاد سابق

بی تردید در این روزها که پرسپولیس از لحاظ مهره با ضعف روبروست؛ نقش علیرضا بیرانوند در درون دروازه بسیار مهم و حساس خواهد بود. دروازه بان ملی پوش سرخپوشان تهرانی که علی رغم قرار نگرفتن در بین سه گزینه نهایی AFC مقابل ماشین سازی درخشید؛  امروز باید روبروی یکی از کسانی قرار بگیرد که نقش غیر قابل انکاری در پیشرفتش داشت. بیرانوند باید نشان دهد شاگرد خلف منصوریان است و تنها راه اثبات این قضیه، درخشش مقابل خود منصوریان خواهد بود!

دوئل با جانشین احتمالی

یکی دیگر از دلایلی که انگیزه های بیرو را افزایش می دهد تقابل با یکی از رقبای همیشگی اش در تیم ملی است. محمد رشید مظاهری که حتی می توان گفت آلترناتیو شماره یک بیرانوند در دروازه پرسپولیس هم هست روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد. رویارویی این دو دروازه بان بسیار حائز اهمیت است. بیرانوند می خواهد بار دیگر به همگان اثبات کند که بهترین گزینه برای تیم ملی اوست و برای پیدا کردن بهترین گلر کنونی ایران نباید راه دوری رفت.

آزادی امن می ماند؟

بیرانوند هنوز در این فصل در ورزشگاه آزادی گل نخورده است. او در برابر تیمهای نفت مسجدسلیمان، سپیدرود رشت، استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز هیچ گلی دریافت نکرده و در بازی هفته سی ام هم مقابل سپیدرود دروازه اش را بسته نگه داشت و آخرین بار در هفته بیست و هشتم لیگ قبل از پارس جنوبی گل خورد. حال باید دید این رکورد توسط بازیکنان ذوب آهن می شکند یا خیر.

یک گام تا رسیدن به رحمتی

دروازه بان پرسپولیس همچنین می تواند با کلین شیت در بازی امروز تعداد کلین شیت های خود را به عدد شش برساند و کلین شیتهای تیمش را هم به عدد 8 برساند تا با استقلال از این حیث برابری کند. بیرانوند می داند که برای رسیدن به رکورد فوق العاده خسوس که در نیم فصل اول لیگ پانزدهم فقط 4 گل خورد اجازه دریافت گل دیگری را ندارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز