خبرگزاری کار ایران

واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به لیست خروجی سرخپوشان

برانکو: از علیپور و منشا انتظار بیشتری دارم / به دنبال نزدیک‌ترین فاصله با پدیده و سپاهان هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۷۶۱

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان اعلام کرد از دو بازیکن تیمش انتظار زیادی دارد.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار برابر ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: ذوب آهن با کیفیتی که از آن می‌شناسیم فصل را آغاز نکرده است، تیمی که به طور مستمر در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته و طبیعی است که از جایگاه فعلی اش راضی نیست و به همین دلیل تغییراتی در کادرفنی به وجود آمد. آقای منصوریان، سرمربی با کیفیتی را جذب کردند که هم در استقلال و هم نفت عالی کار کرده است. طبیعی است که این بازی با پرسپولیس با انگیزه مضاعف برای بازی کردن می‌آیند و شاید نقطه عطفی برای نیم فصل دومشان باشد.

او ادامه داد: شما دیدید که برابر حریفان قدر خوب بازی می‌کنند و فردا یک بازی سخت در انتظار ماست. در بازی عقب افتاده به دنبال سه امتیاز هستیم. به دنبال این هستیم که نزدیک ترین فاصله با پدیده و سپاهان برسیم. طبیعی است که همین کار را در بازی فردا خواهیم کرد. 

برانکو درباره غایبان پرسپولیس مقابل ذوب آهن گفت: در ترکیب ماهینی، انصاری، نعمتی و مصلح را نخواهیم داشت اما علیرغم همه این مشکلات اتحاد حداکثری در تیم حاضرم دارم که در تبریز هم مقابل ماشین سازی پتانسیل خود را نشان دادند.

سرمربی سرخپوشان در پاسخ به این سوال که بازیکنان پرسپولیس در خط حمله کم کار شده‌اند گفت: بله خب با یک بخشی از صحبت‌های شما موافقم که بازیکنان جوان ما مثل طاهرخانی، حسینی، اسدی پیشرفت خوبی داشته‌اند. احسان حسینی در بازی فردا شاید شانس بازی داشته باشد. از این بابت خیلی خوشحالم.

او ادامه داد: طبیعی است از منشا و علیپور انتظارات بیشتری دارم، در مورد موثر بودن آنها بیشتر انتظار دارم اما خب در ریتم بازی‌هایی که داشتیم و نتایجی که کسب کردیم سخت می‌شود انتظار داشت که بازیکنان جوان فرصت بازی داشته باشند اما این که از این به بعد شانس خواهند داشت یا خیر، باید بگویم بله. خیلی خوشحالم که پیشرفت زیادی داشتند و بیشتر خودشان را به تیم اصلی تحمیل می‌کنند.

برانکو درباره لیست ورودی و خروجی بازیکنان پرسپولیس گفت: ما به طور مستند در حال ارزیابی هستیم که کدام بازیکن می‌تواند در پرسپولیس بازی کند، قطعا همانطور که گفتیم در خط دفاعی به بازیکن جدید نیاز داریم.

او درپاسخ به این سوال که لیست خروجی چه زمانی اعلام می‌شود، گفت: لیست را بیخیال.

سرمربی پرسپولیس سپس با انگشت سر خود را نشان داد و رو به خبرنگاران در پایان گفت: تمامش اینجاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز