خبرگزاری کار ایران

منصوریان: با احترام به حسینی، یکی از بهترین گلرهای ایران را داریم/ فکر حفظ رکوردم مقابل پرسپولیس نیستم

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۷۶۰

سرمربی ذوبی‌ها در مورد رویارویی با پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علیرضا منصوریان با حضور در نشست خبری بازی با پرسپولیس در خصوص این دیدار اظهار داشت: خوشحالم از اینکه بازهم اینجا حضور دارم. بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم که نایب قهرمانی آسیا را بدست آورده و به هارمونی خاصی رسیده است و شرایط مطلوبی میان بازیکنان، کادرفنی و سکوهایشان است. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم. از نیمه دوم بازی با فولاد تغییر و تحولات روحی و تاکتیکی را در تیم احساس کردم و امیدوارم بازی خوبی شاهد باشیم.

وی در مورد اینکه معمولا در تیم‌های سابقش جلوی پرسپولیس خوب نتیجه گرفته، عنوان کرد: شرایط حال حاضر نسبت به سال‌های قبل که جلوی پرسپولیس بازی می‌کردم متفاوت است. همینکه در ویترین این تیم نایب قهرمانی آسیا وجود دارد نشان از کلاس کار آنها دارد. ذوب آهن هم نایب قهرمانی آسیا را دارد و جایگاهش اینجا نیست و امیدوارم شاهد روند صعودی در تیم باشیم. ما نگاهی به رکورد گذشته‌مان مقابل پرسپولیس و برانکو نداریم و به دیده احترام به آنها نگاه می‌کنیم. تنها کاری که مد نظرمان است این است که بتوانیم فضای باشگاه ذوب آهن را دچار تغییر کنیم و به نتیجه گرفتن برسیم. سعی و تلاشمان را می‌کنیم و می‌رویم که با انجام یک بازی خوب نتیجه بگیریم. 

سرمربی ذوب آهن ادامه داد: پرسپولیس دستاورد بزرگی داشته است و آن این است که با 11 بازیکن اصلی خودش هارمونی خاصی پیدا کرده و با همین ترکیب به فینال آسیا رسیده است. رکورد اصلا اهمیتی ندارد و هر فصل و هر تیم شرایط خاص خودش را دارد و مساله مهم این است که ذوب آهن بازی خوبی انجام دهد و بتواند به نتیجه دلخواهش برسد.

منصوریان در مورد جدایی رشید مظاهری و اضافه شدن حسین حسینی افزود: ما عادتمان را ترک نکردیم که تیترها و صفحاتمان را با مطالب عجیب و غریب پر نکنیم و از زمانی که در این فوتبال به خاطر می‌آورم همیشه همینطور بوده است. این اصول حرفه‌ای است اگر قوانین فوتبال و رسانه‌ای مان اجازه نمی‌داد هر مطلبی نوشته شود. در مورد حسینی اگر بخواهم 4 گلر درجه یک در فوتبال ایران معرفی کنم یکی او خواهد بود. امیر عابدزاده، بیرانوند و رشید مظاهری 3 نفر دیگر هستند. ما یکی از این نفرات را در اختیار داریم که به تازگی از جام جهانی برگشته است. ما با آگاهی کامل از توانایی‌های حسینی باید بگویم که رشید خودمان را داریم. کاش یاد بگیریم برای پر کردن صفحه‌مان هر مطلبی را ننویسیم. ما 3 گلر آماده دیگر هم به جز رشید دارم. باقر صادقی، گلر جوانان که در تیم ملی بازی می‌کند و گلر چهارم ما که اسمش شیخ است هر چهار نفر  از سرمایه‌های باشگاه هستند. 

وی افزود: این ادبیات پیش پا افتاده است. من روزی بیرانوند را در نفت تهران در اختیار داشتم و می‌دانست اگر قرار است روزی به تیم‌های بزرگتر برود باید خوب بازی کند و از عوامل پیروزی ما جلوی پرسپولیس بود. رشید مظاهری هم گلر تیم ماست و اگر قرار است روزی جدا شود با آذری مثل پدر و پسر می‌مانند و مشکلی نباشد. 

سرمربی ذوب آهن در ادامه عنوان کرد: ذوب آهن و نفت از لحاظ ساختاری شبیه هم هستند و فقط ذوب آهن ساختار قدرتمندی دارد. روزی که وارد ذوب آهن شدم به آذری گفتم احساس می‌کنم روز اول ورودم به باشگاه نفت است. ذوب آهن امکانات منسجم‌تری دارد و باید از آن استفاده کنیم.

منصوریان در مورد حضور تیمش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما در جام باشگاه های آسیا دو بازی داریم و پلی اف اول با برنده تیم کویتی که در خانه بازی می کنیم و در پلی آف دوم باید به مصاف تیم مهدی طارمی برویم که خیلی سخت است ولی می‌توانم بگویم که اگر از پلی آف عبور کنیم در مرحله گروهی اوضاع کمی بهتر خواهد شد و با توجه به عقبه خوب ذوب آهن در آسیا و تفکر مدیریت می‌توانیم شرایط خاصی ایجاد کنیم. 

وی در مورد مصدومیت زهیوی گفت: مصدومیت رحیم زهیوی شاید جدی‌ترین دغدغه ما در ذوب‌آهن باشد. من دو سال به دنبال جذب این بازیکن بودم و در ذوب آهن هم روی او حساب کرده بودیم و می‌خواستیم از توانایی‌هایش استفاده کنیم ولی خیلی زود در برخورد با بازیکن خودمان آسیب دید و او را برای مدت زیادی از دست دادیم. برای او آرزوی سلامتی دارم.

وی در ادامه با آرزوی سلامتی برای ایرج دانایی‌فرد گفت: از تمام فوتبال دوست‌های عزیز چه آبی، چه قرمز، چه زرد و چه سبز می‌خواهم برای سلامتی ایرج دانایی‌فرد، اسطوره طلایی فوتبال کشورمان دعا و آرزوی سلامتی داشته باشند. من خاطرات خوبی از دوران بازی او دارم و امیدوارم هرچه زودتر سلامت خودش را پیدا کند.

منصوریان با تقدیر از عملکرد جلال حسینی به مناسبت خداحافظی‌اش از بازی‌های ملی عنوان کرد: روز گذشته خبردار شدم جلال حسینی از بازی ملی خداحافظی کرده است. من افتخار داشتم در نفت تهران با او کار کنم. برای او در ادامه مراحل فوتبالش آرزوی موفقیت دارم. او یک کاپیتان مقتدر و بازیکن بزرگی برای ما بود. جلال حسینی یکی از عوامل موفقیت پرسپولیس در آسیا بود. هر روز تیم شما ضعیف‌تر می‌شود نقش بزرگترهای تیم پررنگ‌تر می‌شود. او یک پسری است که روی رو است و هر چیزی در دلش است به زبان می‌آورد. شما به عنوان سرمربی با او احساس راحتی می‌کنی و حس می‌کنی یک دستیار در زمین داری. امیدوارم در پایان فوتبالش هم هر موقع خواست در مربیگری موفق باشد.

منصوریان در مورد تاکتیکش مقابل پرسپولیس و اینکه آیا برای یک امتیاز به زمین می‌رود گفت: این سوال را جواب نمی‌دهم. بردن و باختن قلق ندارد و بستگی به آمادگی تیم دارد. اگر در آماده کردن تیم‌ موفق باشیم نتیجه می‌گیریم و اگر موفق نباشیم نتیجه نخواهیم گرفت. در مورد تاکتیکمان صحبت نمی‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز