خبرگزاری کار ایران

منصوریان: از امروز فقط یک اسم می‌شناسیم و آنهم ذوب آهن است/ به بازیکنان گفتم باید برای اعتبار و آبروی خودتان بازی کنید

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۴۷۴

سرمربی ذوب آهن در خصوص پیوستنش به این تیم و شرایط حال حاضر صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان در حاشیه تمرین ذوب آهن در خصوص پیوستن به این تیم اظهار داشت: ممنونم از مدیریت کارخانه ذوب آهن، هیات مدیره باشگاه و سعید آذری که به من اطمینان کرده و این پیراهن را امانت به دست من دادند و با تمام وجود برای این پیراهن می‌جنگیم و فقط یک هدف دنبال می‌کنیم و یک صدا و یک اسم می‌شناسیم و آنهم ذوب آهن و پیراهن این تیم است.

وی افزود: باشگاه تشکیلات و امکانات خوبی دارد و مسیر سختی در پیش داریم چرا که لیگ برتر به جایی رسیده که دیگر نه تیم قوی می‌شناسند و نه تیم ضعیف و همه در یک سطح قرار دارند و هر کسی از فرصت خود تلاش می‌کند به بهترین شکل استفاده کند.

سرمربی ذوب آهن در ادامه گفت: خوشحالم در اصفهان و در تیم ذوب آهن هستم. ذوب آهن تیمی است که در 14-15 سال گذشته نشان داده مدیریت خوبی دارد که حامی سرمربیانش است و تا آخر از آنها حمایت می‌کند.

منصوریان در مورد معرفی کادرفنی و دستیارانش عنوان کرد: کادر بومی خوبی در تیم مشغول است و دو سه نفر باید اضافه شوند. از امید نمازی عزیز دوست خوبم تشکر می‌کنم که زحمات زیادی کشیده و تیم خوبی جمع کرده است.

وی در پایان گفت: باید خیلی خوب کار کنیم و مهم‌ترین نکته در تیم اتحاد و همدلی است. بچه‌ها باید برای آبرو و اعتبار خودشان بازی کنند. بخشی از این بازیکنان در تیم امید شاگرد من بودند و می‌توانیم با کار و تلاش روزهای خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز