خبرگزاری کار ایران

ناراحتی‌های ژکو از گل‌نزدن‌های متوالی‌اش

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۲۷۲

ادین ژکو مهاجم بوسنیایی آ اس رم در نشست خبری پیش از بازی با زسکا مسکو مدعی شده است که خودش نیز از فرصت های زیادی که از دست می دهد ناراحت است.

به گزارش ایلنا، او همچنین افزوده است: توضیح درباره شرایط رم بسیار سخت و دشوار است زیرا ما در لیگ قهرمانان عملکرد بهتری داشته ایم و بعد از بازی اول برابر رئال مادرید در تمامی بازی ها بی نقص بودیم، اکنون باید  در سری آ نیز عملکرد خود را بهبود ببخشیم و به دنبال قهرمانی باشیم. فصل گذشته تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان پیش رفتیم اما امسال می خواهیم دست به کار بزرگی بزنیم.

وی ادامه داد: زمانی که در یک بازی موقعیت های زیادی را از دست می دهم و نمی توانم گل بزنم خودم بیشتر از همه ناراحت می شوم و می دانم که در این باره انتقادات زیادی از من می شود که مرا اذیت می کند. پاتریک شیک بازیکن جوان و با استعدادی است که رفته رفته شرایط خود را در تیم بهبود خواهد بخشید زیرا همگان می دانند که او در سمپدوریا عملکرد فوق العاده ای داشته است و بازیکن آینده داری است.

ژکو گفت: این ششمین بار است که برابر زسکا به میدان می روم و تنها یک بار برابر این تیم شکست خورده ام و این بار نیز فقط به پیروزی برابر این تیم فکر می کنم، زسکا تیم خوبی است که تغییرات زیادی داشته است و می دانم که بازی راحتی نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز