خبرگزاری کار ایران

شکست مقابل کاشیما؛ مقصر شایان مصلح بود؟

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۴۷۶

حالا که پرسپولیس دو گل خورده برخی‌ها بازیکنان خط دفاعی این تیم مثل شایان مصلح را هدف گرفته‌اند و به آنها می‌تازند اما واقعیت این است که در این دو گل خورده سخت بتوان بازیکن خاصی را به‌عنوان مقصر معرفی کرد.

به گزارش ایلنا، قبل از بازی فینال همه از سازمان دفاعی پرسپولیس تعریف و تمجید می‌کردند و البته نقطه ضعف حریف ژاپنی را در همین سازمان دفاعی می‌دانستند اما در عمل چیز دیگری اتفاق افتاد. پرسپولیس که دقایقی طولانی در هر دو نیمه تحت فشار بود، دو گل دریافت کرد که شاید پیدا کردن فردی به‌عنوان مقصر در این دو گل سخت باشد.

حرکات ترکیبی و فضاسازی بازیکنان ژاپنی در جلوی محوطه جریمه و حتی داخل محوطه شرایطی را ایجاد می‌کرد که مدافعان پرسپولیس برای مهار بازیکن یا رفتن روی توپ گیج می‌شدند و همین مساله دلیل اصلی دریافت هر دو گل بود.

در گل اول شاید می‌شد سختگیری بیشتری از سوی بشار، کمال و نهایتا انصاری روی لئو سیلوا صورت بگیرد اما هیچ کدام از این بازیکنان در مهار هافبک برزیلی حریف موفق عمل نکردند و در نهایت توپ با عبور از بین پاهای سیدجلال و شجاع و در حالی که بیرانوند واکنش نسبتا کندی داشت به گل تبدیل شد.

در صحنه گل دوم هم بعد از ارسال ضربه ایستگاهی کاشیما، سیدجلال دو بار و مصلح یک بار با ضربات سر توپ را دفع کردند که به جای فرستادن توپ به گوشه‌ها، آن را به مرکز زمین برگشت دادند و وقتی بازیکن کاشیما از چنگ علیپور فرار کرد و پاس نهایی را داد، انصاری و نوراللهی در کنترل سرجینیو ناکام بودند تا بازیکن برزیلی حریف با ضربه‌ای نسبتا اتفاقی که توپ به ساق پایش برخورد کرد موفق به گلزنی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز