خبرگزاری کار ایران

استرس روی ساق استقلال و معمای تیام برای شفر

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۵۸۰

بازیکنان استقلال با توجه به نتایج ضعیفی که در هفته‌های اول به‌دست آوردند با حذف از جام حذفی اکنون شرایط را سختتر از گذشته کرده‌اند و حمایت هواداران را هم از خود دور می‌بینند.

به گزارش ایلنا، شکست مقابل تیم 10 نفره سایپا و حذف از جام حذفی اکنون شرایط را برای وینفرد شفر و شاگردانش سخت و باورنکردنی کرده است و هجمه انتقادی بزرگی را متوجه خود می‌بینند.

استرس بالای بازیکنان در پایین آمدن کیفیت پسران آبی پایتخت تاثیر فراوانی دارد، خصوصا اینکه میانگین سنی مهره‌های این تیم بسیار پایین است. بازیکنانی مثل قائدی، صیادمنش، دانشگر و حتی طارق همام و تبریزی تحمل فشار وارده از سوی تماشاگران را ندارند. این موضوع باعث بر هم خوردن تمرکز این بازیکنان می‌شود و در این مواقع شاید حضور بازیکنانی مثل پژمان منتظری، مهدی رحمتی و خسرو حیدری می‌توانست در زمین مثمر واقع شود که از بد استقلالی‌ها هیچ‌کدام از این بازیکنان در زمین حضور نداشتند.

البته خود هوادار و حمایت همیشگی‌اش هم در رفع این مساله بسیار لازم است. نمی‌توان از این موضوع چشم‌پوشی کرد که نتایج دو تیم استقلال و پرسپولیس در روند نتیجه‌گیری این دو تاثیر بسزایی دارد. حالا که پرسپولیسی‌ها این روزها در بهترین شرایط طول تاریخ خود به‌سر می‌برند، باعث افزایش فشار بر روی بازیکنان استقلال شده و میزان اعتماد به نفس این تیم را به حداقل ممکن رسانده است؛ آن هم در حالی که تیم رقیب‌شان از پنجره نقل و انتقالات محروم بوده و این موضوع سطح توقع را از استقلال بیش از پیش می‌کند.

با این حال در این موضوع که تیم استقلال در آینده بازی به بازی بهتر خواهد شد هیچ شکی وجود ندارد، خصوصا اینکه بازیکنان مصدوم این تیم رفته‌رفته به ترکیب تیم‌شان اضافه می‌شوند. اما شفر باید مثل فصل پیش معمای تیم استقلال را پیدا کند و شاید هم کمی شانس بیاورد و مثل فصل پیش یکی مثل تیام، منجی تیم استقلال شده و کلید موفقیت‌های این تیم شود. فصل پیش هم درست وقتی تمامی مهاجمان استقلال عاجز از گل زدن شدند، بازیکن سنگالی از راه رسید و تمام اشتباهات خط حمله را با گل‌های خود پوشاند، حالا تیم شفر لنگ یک تیام دیگر است؛ یک بازیکن تمام‌کننده که به‌جای تیر دروازه، تور دروازه حریف را نشانه برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز