خبرگزاری کار ایران

تارتار: ساختار دفاعی سپیدرود با کریمی بهتر شده است / چمن ورزشگاه سردار جنگل می‌تواند ما را اذیت کند

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۳۲۲

سرمربی پارس جنوبی جم درخصوص بازی با سپیدرود رشت گفت: سپیدرود از زمان حضور علی کریمی خیلی تغییر کرده و ساختار دفاعی این تیم، به مراتب بهتر شده است.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار، سرمربی پارس جنوبی جم در خصوص رویارویی با سپیدرود رشت در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: بازی مقابل سپیدرود و جو سنگینی که هواداران پرشور سپیدرود ایجاد می‌کنند، آسان نیست. من خاطرات خیلی خوبی با داماش در شهر رشت دارم و می‌دانم این هواداران چگونه تیم خود را تشویق می‌کنند. علی کریمی و امامی‌فر (سرمربی و مربی سپیدرود رشت) مربیان جوان و آینده‌داری هستند و می‌دانیم واقعاً کار می‌کنند.

او ادامه داد: سپیدرود از زمان حضور علی کریمی خیلی تغییر کرده و ساختار دفاعی این تیم، به مراتب بهتر شده است. چمن مصنوعی ورزشگاه سردار جنگل هم کیفیت لازم را ندارد و می‌تواند ما را اذیت کند. دیدار مقابل سپیدرود سخت است، اما با تمام احترام به این تیم و هوادارانش، برای کسب سه امتیاز به رشت آمده‌ایم.

تارتار افزود: می‌دانیم باید در نیم‌فصل اول امتیازها را جمع کنیم، چون در نیم‌فصل دوم، دروازه‌ها کوچک شده و امتیاز گرفتن سخت می‌شود. می‌خواهیم به طور هدفمند و برای کسب سه امتیاز بازی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز